Skip to main content

Vraag aan het KPN team:

 

Ik maak momenteel gebruik van een experia v8 modem. Om draadloos te verbinden met de oculus quest 2 is een 5 Ghz netwerkverbinding nodig. Ik zou bij deze een verzoek willen indienen om van de nieuwe Experia v12 modem gebruik te maken. Daarnaast heb ik een meting via jullie website gedaan en is de downloadsnelheid op een gewenste plek in huis nu 1mb/s. Ik kreeg het aanbod via jullie site om bedrade versterkers te bestellen maar in afwachting van een evt v12 heb ik dat nog niet gedaan. 

Met vriendelijke groet

Bas 

 

Hoi @Basvv, welkom hier. 

De oculus werkt dus allen op de 5GHz. Als de WiFi slecht is kan ik de V8 denk ik wel vervangen, want het bereik was wel goed?. Of dat een 12 wordt, dat weet ik niet, maar het wordt wel een modem met 5 GHz. Of je kiest voor de Experia WiFi's, die moeten wel bekabeld aangesloten worden. 

Zou je in ieder geval jouw profiel willen voorzien van jouw gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Gegevens aangepast. Klantnr internet weet ik zo niet moet ik nakijken. Heeft u dat nodig?


Nee hoor, ik heb genoeg en ben er mee aan de slag geweest. Nieuw modem is onderweg. Privé heb ik je de rest gestuurd.