Skip to main content

Mijn experia wifiversterker boven is defect.

Heb hem omgewisseld met die van beneden

Nu doet de wifi het boven weer goed maar beneden super slecht.

Heb deze gratis ontvangen.

En hoop dat ik nog garantie heb.

En dat ik een nieuwe mag ontvangen.

Met vriendelijke groet,

L. Vos


*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Goedemorgen @laurrette en welkom op het KPN Forum :)

 

Goed dat je hier melding van maakt en leuk dat je dat via deze weg hebt gedaan. Ik zie dat je je forumprofiel al had ingevuld waarvoor dank; ik heb meteen een nieuwe Experia Wi-Fi voor je aangevraagd. Deze zal voor je worden bezorgd bij de Albert Heijn (Meeuwenstraat 2) en je ontvangt nog een sms zodra het pakketje voor je klaarligt.


Hartelijk bedankt! Ben er erg blij mee.


Fijn om te horen en graag gedaan :) Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!


Ook bij ons 1 experia wifi versterker defect. Na een chat ben ik doorverwezen naar een kpn winkel om het te laten checken. Valt niets te checken aangezien hij niet meer aan ging.😁

Maar goed, naar de winkel en ik kreeg een nieuwe mee. Uiteraard maakte de verkoper een goed praatje over superwifi maar ik wilde gewoon een nieuw wifi punt hebben. De man heeft een nieuwe gepakt waarvoor ik helaas €49.00 voor af heb moeten rekenen. Ik heb ook geen bon aangezien ze toentertijd mij gratis zijn toegezonden. Ik snap dat er een termijn zit op garantie maar enige coulance ...... 

De verkoper heeft wel een poging gedaan maar het lukte hem niet. Ik heb hem dus maar betaald om in ieder geval ook op de verdieping weer tv te kunnen kijken. (De verkoper heeft mij overigens wel zeer fijn geholpen!)

@KPN: kan ik ergens wellicht toch iets regelen qua kosten? Ik ben een trouwe klant ☺️ .... mijn andere experia wifi versterker is prima in orde.