Skip to main content

WiFi versterker bestellen nu al 4 keer een test gedaan om je WiFi teverbeteren en dan zou je in aanmerking komen met een WiFi versterker die bekabeld is maar heelaas al 4 x gebeld met kpn ma zeggen dat de test telkens opnieuw moet doen daaruit moet uitkomen dat je dan gratis in aanmerking komt maar heelaas sinds de verhuizing bar slecht WiFi en word ma na het jasje van de muur gestuurd

Da's bijzonder! Vandaag vertelde iemand nog helemaal blij na dat ik verteld had over de wifi manager dat ie 2 gratis Wi-Fi versterkers kreeg.https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login


@Dennisvw1990 Welkom hier! Vervelend dat je zulke barre slechte wifi hebt thuis. Mijn collega's kunnen helaas niet zomaar Experia Wifi's toesturen. Omdat iedereen recht heeft op goed werkende wifi, moet dit wel opgelost worden natuurlijk. Wat zijn precies de problemen die je ervaart? Is de wifi traag, valt het weg of is het bereik slecht. 
Als je de Wifi Manager doorloopt, welk resultaat/advies rolt er dan uit? 
Zou je alvast je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. 


Ik heb niets meer van je gehoord @Dennisvw1990  dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer