Skip to main content

Ik heb 2 experia versterkers. De ene doet het prima, de andere knippert even groen als dat hij de stroomaansluiting herkent. Daarna op het WiFi item knippert het ff blauw om vervolgens helemaal niets meer te doen? Wie heeft deze ervaring ook? En wat eraan te doen?

Hoi @bordewolf66, de tweede Experia Wifi geeft geen signaal begrijp ik. Heb je ze al eens van plek geruild om te kijken wat er dan gebeurt? Gaat het dan mee met het apparaat of blijft het op dezelfde plek? Als het meegaat met het apparaat kan je beide Experia Wifi's eens helemaal opnieuw te installeren, zodat ze opnieuw worden ingesteld. Ik ben benieuwd hoe het daarna gaat.


Hoi Jasper,  het punt is dat het hele apparaat weer uitgaat?  Dus hij schakelt in, knippert groen...knippert blauw (wifi) en valt daarna gewoon uit.


Dat hoeft niet per se aan het apparaat zelf te liggen, het kan bijvoorbeeld ook aan het stopcontact of de stroomadapter liggen. Vandaar de vraag om 'm op de andere plek te proberen, daarmee kunnen we dat soort dingen uitsluiten.