Skip to main content

Experia Wifi werkt niet meer

• June 18, 2020
  • 9 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Had eindelijk prima wifi-verbinding en ineens doet het kastje het niet meer. Branden ook geen lampjes meer. Heb van alles geprobeerd, maar krijg m niet meer aan de praat.

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Josedeheer77 en welkom op het forum! Wat gek dat hij het ineens niet meer doet. :confused: Als er helemaal geen lampjes meer branden ben ik benieuwd hoe het met de stroomtoevoer zit. Zit deze goed in de Experia Wifi en heb je ook een ander stopcontact getest? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 22, 2020

Ja dat heb ik gedaan. Hij is ook wel flink warm, maar er branden geen lampjes en hij doet niks meer. De wifi is weer superslecht. Heb 'm al ontzettend vaak opnieuw aan en uit gedaan. Modem opnieuw opgestart, andere poorten geprobeerd. Niks werkt!

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 22, 2020

Dat is wel apart. Hoe heb de die Experia Wifi aangeschaft? Gekocht, of bijvoorbeeld via de Wifi manager?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 22, 2020

Die heb ik van jullie gekregen om de wifi problemen op te lossen.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 23, 2020

Die heb ik van jullie gekregen om de wifi problemen op te lossen.

Helder. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2020

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 25, 2020

Helder. Even voor de duidelijkheid; er lijkt 1 Experia Wifi defect te zijn, toch? Ik zie dat er ook SuperWifi's zijn aangesloten en dergelijke, dus ik wil het even dubbelchecken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 25, 2020

Ja klopt, er is er 1 beneden kapot. We hebben voor de bovenverdiepingen net 2 nieuwe superwifi's besteld.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 25, 2020

Ja klopt, er is er 1 beneden kapot. We hebben voor de bovenverdiepingen net 2 nieuwe superwifi's besteld.

Helder. Ik stuur je een privébericht!