Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Had eindelijk prima wifi-verbinding en ineens doet het kastje het niet meer. Branden ook geen lampjes meer. Heb van alles geprobeerd, maar krijg m niet meer aan de praat.

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Hoi @Josedeheer77 en welkom op het forum! Wat gek dat hij het ineens niet meer doet. :confused: Als er helemaal geen lampjes meer branden ben ik benieuwd hoe het met de stroomtoevoer zit. Zit deze goed in de Experia Wifi en heb je ook een ander stopcontact getest? 


Ja dat heb ik gedaan. Hij is ook wel flink warm, maar er branden geen lampjes en hij doet niks meer. De wifi is weer superslecht. Heb 'm al ontzettend vaak opnieuw aan en uit gedaan. Modem opnieuw opgestart, andere poorten geprobeerd. Niks werkt!


Dat is wel apart. Hoe heb de die Experia Wifi aangeschaft? Gekocht, of bijvoorbeeld via de Wifi manager?


Die heb ik van jullie gekregen om de wifi problemen op te lossen.


Die heb ik van jullie gekregen om de wifi problemen op te lossen.

Helder. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb mijn profiel ingevuld.


Helder. Even voor de duidelijkheid; er lijkt 1 Experia Wifi defect te zijn, toch? Ik zie dat er ook SuperWifi's zijn aangesloten en dergelijke, dus ik wil het even dubbelchecken.


Ja klopt, er is er 1 beneden kapot. We hebben voor de bovenverdiepingen net 2 nieuwe superwifi's besteld.


Ja klopt, er is er 1 beneden kapot. We hebben voor de bovenverdiepingen net 2 nieuwe superwifi's besteld.

Helder. Ik stuur je een privébericht!


Reageer