Beste KPN
ik heb iedere keer exact ditzelfde probleem(
Alle WiFi verbonden apparaten verliezen continue de WiFi verbinding in huis.
Voor alle apparaten is dit hetzelfde van alle Hue lampen in huis (zo’n 50 stuks !!!), tv, Xbox, iPads etc.
vorige week is hier een KPN monteur geweest die voor ettelijke honderden euro’s overal nieuwe kpn super WiFi punten heeft geïnstalleerd (terwijl we daarvoor een perfect werkend Tp link Deco M9 setje hadden icm Ziggo) en het dus daar niet aan kan liggen. Tevergeefs geprobeerd om die tplink deco9 weer werkend te krijgen maar het maar opgeven omdat ik er moe van werd en de monteur beloofde dat het allemaal perfect zou werken met de superwifi punten. Totaal niet dus .
Al uren gedwongen op dit forum moeten rondhangen en niets werkt. Afgaand op deze post lijkt het dus wel gewoon aan de door KPN geleverde modem te liggen (die al een keer door de monteur vervangen is NB!!).
Kunnen jullie svp of ergens op een duidelijke plaats probleem en oplossing duiden danwel zsm persoonlijk contact opnemen om dit op te lossen want we worden hier gek.
We hebben twee kleine kinderen en zeer drukke banen en dus geen tijd om als hobby een beetje iets simpels als een WiFi te moeten gaan uitzoeken wat dus UUUUREN kost
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik besloten heb over te stappen. NIETS dan ellende.
Graag hulp!!!