Skip to main content

Beste KPN 

ik heb iedere keer exact ditzelfde probleem(

 Alle WiFi verbonden apparaten verliezen continue de WiFi verbinding in huis. 

Voor alle apparaten is dit hetzelfde van alle Hue lampen in huis (zo’n 50 stuks !!!), tv, Xbox, iPads etc. 
 

vorige week is hier een KPN monteur geweest die voor ettelijke honderden euro’s overal nieuwe kpn super WiFi punten heeft geïnstalleerd (terwijl we daarvoor een perfect werkend Tp link Deco M9 setje hadden icm Ziggo) en het dus daar niet aan kan liggen. Tevergeefs geprobeerd om die tplink deco9 weer werkend te krijgen maar het maar opgeven omdat ik er moe van werd en de monteur beloofde dat het allemaal perfect zou werken met de superwifi punten. Totaal niet dus .

Al uren gedwongen op dit forum moeten rondhangen en niets werkt. Afgaand op deze post lijkt het dus wel gewoon aan de door KPN geleverde modem te liggen (die al een keer door de monteur vervangen is NB!!). 

Kunnen jullie svp of ergens op een duidelijke plaats probleem en oplossing duiden danwel zsm persoonlijk contact opnemen om dit op te lossen want we worden hier gek. 
We hebben twee kleine kinderen en zeer drukke banen en dus geen tijd om als hobby een beetje iets simpels als een WiFi te moeten gaan uitzoeken wat dus UUUUREN kost  

 

Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik besloten heb over te stappen. NIETS dan ellende. 
 

Graag hulp!!!

Sorry ik waardeer je hulp maar heb inmiddels alle opties geprobeerd. Ook het extra 2.4 ghz netwerk geeft dezelfde issues. De maat is echt vol. 


To be fair, het extra netwerk deed het ietsje beter want daar kreeg ik wel de ring deurbel redelijk continue functionerend op maar de rest (van audio pro speakers tot hue to babyfoons en camera’s etc) is nog doffe ellende. 


Vandaag daad bij het woord gevoegd en nieuw deal met Ziggo’s gesloten. KPN weigert vooralsnog om akkoord te gaan met vroegtijdige ontbinding maar alle wettelijke vereisten voor ontbinding wegens wanprestatie zijn wel vervuld. Ik sta in mijn recht maar nu moet ik dat ook nog krijgen. 
 

zouden meer mensen moeten doen want zelfs de aardige dame van de klantenservice die ik sprak was begrijpend en gaf toe dat de geboden service en aanpak niet acceptabel zijn. 
 

Succes en vooral sterkte ermee, reken vooral niet op enige hulp of handreiking van KPN. 

 

MVG

rjba

 


KPN waar zijn jullie hier op dit forum?

Hallo @Rjba moderatoren zijn hier regelmatig aanwezig en lezen alles en reageren wanneer nodig op volgorde van binnenkomst volgens het FiFo-principe. Het kan dus 1 of meerdere dagen duren voordat je een reactie ontvangt. Dit is een klanten voor klanten forum en geen chatdienst waar real-time door KPN gereageerd wordt.

 

Precies het probleem. KPN biedt geen service. Je komt in een deathloop van kastje naar de muur terecht en het kost tig klikken om überhaupt het nummer te kunnen vinden om iemand te spreken. Vervolgens begint het verhaal dan van voren af aan maar dan in real time met iemand aan de lijn. Ondermaats, onacceptabel en vooral onwettelijk. Walgelijk. Zeker van een ‘gerenommeerde’ naam als KPN. 


Hi @Rjba. Ik vind het jammer te horen dat je toch voor Ziggo kiest. Wel had ik graag na mijn reactie van 15 april nog de kans gekregen verandering in de zaak te brengen. Ook omdat met het Extra Wifi netwerk er wel al verbetering in de zaak leek te zitten.

Wat betreft het samenvoegen van je topics, dit hebben we opzettelijk gedaan. Juist om alles op 1 plek te houden en te voorkomen dat je alles opnieuw moet uitleggen. Of dat een andere medewerker er weer mee aan de slag moet. 

Ik begrijp dat je nu via 0800-0402 contact hebt om de opzegging rond te krijgen. Als ik vanuit het forum toch nog iets voor je kan doen hoor ik het graag. 

 

 


Beste Bram

Wederom Too little too late. 
 

KPN zou er goed aan doen hun klanten fatsoenlijke service te bieden en met respect te behandelen. 
 

 


Hier dezelfde ellende, ligt echt aan KPN, zat eerst bij XS4ALL en dat liep prima dus leuk dat er oplossingen worden gezocht maar dit is niet oplosbaar met deze partij


Reageer