Goedemiddag KPN,
Ik heb hier exact hetzelfde probleem, en ik zou graag een nieuwe box ontvangen. Kan ik dit via het forum aanvragen?
Vriendelijke groeten
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Goedemiddag KPN,
Ik heb hier exact hetzelfde probleem, en ik zou graag een nieuwe box ontvangen. Kan ik dit via het forum aanvragen?
Vriendelijke groeten
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Goedemiddag KPN,
Vriendelijke groeten
Hallo
Hallo JanD,
het is een KPN Experia Box ARV7519 PSTN. Er is misschien een kabel die stuk is, bij de kleinste beweging van de box valt de WIFI uit. Ik hoop dat ik je zo de benodigde info heb gegeven.
vriendelijke groeten
Zojuist is de WiFi weer weggevallen, terwijl er nog wel lampjes branden. Ik heb geen idee hoe ik dit anders moet omschrijven. Vriendelijke groeten
Hallo
Succes.
Hoi
Goedemorgen
Vriendelijke groeten, Grietje
Natuurlijk! Je ontvangt zo een privébericht met meer informatie over deze omruil.
Heb je inmiddels een nieuwe ExperiaBox in huis en is het probleem daarmee verholpen?
Hallo
Vriendelijke groet!
Wat jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Ik hoop dat de andere monteur hier verandering in kan brengen. Laat je ons weten hoe het afloopt?
Is het probleem inmiddels al verholpen?
Wat jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Ik hoop dat de andere monteur hier verandering in kan brengen. Laat je ons weten hoe het afloopt?
Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan ui dat onze monteur het probleem heeft kunnen verhelpen. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.