Skip to main content

Goedemiddag KPN,

Ik heb hier exact hetzelfde probleem, en ik zou graag een nieuwe box ontvangen. Kan ik dit via het forum aanvragen? 

Vriendelijke groeten

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag KPN,

Ik heb hier exact hetzelfde probleem, en ik zou graag een nieuwe box ontvangen. Kan ik dit via het forum aanvragen? 

Vriendelijke groeten

Hallo @grietjevf , welk merk en type modem heb je en wat werkt er niet (goed) (meer) via je modem?

 


Hallo JanD,

het is een KPN Experia Box ARV7519 PSTN. Er is misschien een kabel die stuk is, bij de kleinste beweging van de box valt de WIFI uit. Ik hoop dat ik je zo de benodigde info heb gegeven.

 

vriendelijke groeten


Zojuist is de WiFi weer weggevallen, terwijl er nog wel lampjes branden. Ik heb geen idee hoe ik dit anders moet omschrijven. Vriendelijke groeten


Hallo @grietjevf , voor een snelle reactie bel of chat met KPN

Succes.

 


Hoi @grietjevf. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al met onze klantenservice gebeld of gechat? Als je mijn hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag.


Goedemorgen @Vikash, ik heb nog geen contact gehad met KPN. Kun jij me verder helpen?

Vriendelijke groeten, Grietje


Natuurlijk! Je ontvangt zo een privébericht met meer informatie over deze omruil. :blush:


Heb je inmiddels een nieuwe ExperiaBox in huis en is het probleem daarmee verholpen?


Hallo @Vikash, de nieuwe Experia Box is er inmiddels, maar heeft het probleem helaas niet opgelost. Wel heel erg bedankt voor het regelen. Vanmorgen is de eerste monteur al langs geweest, maar hij heeft geen probleem kunnen vinden, terwijl er wel ontzettend veel storingen in de ontvangst zitten. Vanmiddag komt er een andere monteur van KPN kijkeN, met uitgebreidere meetapparatuur. Hopelijk kan hij wel iets vinden.

Vriendelijke groet!

 

 


Wat jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Ik hoop dat de andere monteur hier verandering in kan brengen. Laat je ons weten hoe het afloopt?


Is het probleem inmiddels al verholpen?


Wat jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Ik hoop dat de andere monteur hier verandering in kan brengen. Laat je ons weten hoe het afloopt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan ui dat onze monteur het probleem heeft kunnen verhelpen. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer