Skip to main content

KPN experia box v10 valt steeds uit. Geen internet, telefoon en radio en tv. Al meerdere malen op afstand een reset gehad zonder resultaat. Hij blijft storing geven en wegvallen.

Hallo @GPK even bellen met 0800 0402, voor storingen 24/7 bereikbaar.

 


Hallo @GPK, niet fijn dat jouw Experia Box steeds uitvalt! Ik hoop dat je verder gekomen bent met de tip van @JanD. Via onze klantenservice word je inderdaad het snelst geholpen, omdat je dan direct contact hebt.

We horen graag hoe het afgelopen is. Laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt, of als ik je hier via het forum kan helpen.


Hallo Alexandra,

Na nogmaals een complete reset waarbij ook alle aangesloten apparaten waren afgekoppeld is modum tot nu toe nog niet uitgevallen. Probleem lijkt te zijn verholpen.


Hallo Alexandra,

Na nogmaals een complete reset waarbij ook alle aangesloten apparaten waren afgekoppeld is modum tot nu toe nog niet uitgevallen. Probleem lijkt te zijn verholpen.

Dat is goed om te horen @GPK! En trek anders gerust aan de bel, of bel even, dan helpen we je verder.


Goedemorgen,

Opnieuw problemen met Experiabox v10. Hij valt weer regelmatig uit waardoor ik geen internet, tv en telefoon heb. Al verschillende keren heb ik het modem uitgeschakeld (van stroom af) en opnieuw opgestart. Het gaat dan een tijdje goed en begint dan weer problemen te geven. Het servicelampje brand dan afwisselend rood of oranje.

Het wordt nu toch tijd dat de kpn mij een nieuwe Experiabox levert. Het gaat vervelend worden.


Hallo @GPK, het is toch een hele poos goed gegaan begrijp ik. Goed dat je nu aan de bel trekt.

Het wegvallen van de verbinding kan verschillende oorzaken hebben. Daarom is 't goed dat we er naar kijken. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in en geef je daarna een seintje? Dan kan ik de verbinding voor je nakijken. Als je liever direct geholpen wordt, dan kan je het beste bellen met onze klantenservice.


Reageer