Skip to main content

Sinds een week of 4 valt dagelijks de internetverbinding weg bij de experia box V10. Dit gebeurt soms 3 keer op een dag. Alles al geprobeerd. Wifi manager, alle stappen doorlopen, modem is gereset, alle stekkers eruit gehad. Maar het internet blijft dagelijks wegvallen.  KPN wat kan er nog gedaan worden om dit te verbeteren? 

Hallo @Mirelle1983, welkom! Wat gek dat je hier tegenaan loopt! Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende: is het nu opgelost? Zo niet, vul gerust je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. Ik kijk graag met je mee. 


Goedemorgen, 

 

mik heb de kpn versterkers er tussenuit verwijderd. Dit lijkt het probleem op te lossen. Hopelijk blijft de wifi nu stabiel


Ik heb dezelfde problematiek ben dus wel nieuwsgierig wat je bedoelt met de kpN versterkers. Heb je nu alleen je modem nog die het WiFi signaal uitzend? 
 

Je kunt wel met 0800 0402 bellen maar die hebben in de avond geen tijd of erg druk. 
daarbij komt dat de meeting die zij dan doen vaak het signaal er gewoon is. 
het gaat juist om het feit dat de verbinding per dag er zeker vier keer voor een korte tijd 2 tot 5 minuten. 
dit is trouwens bij ons gebeurt nadat glasvezel is aangesloten. 


Beste @adriaan de boer, welkom! Mocht jij er met @Mirelle1983 niet uitkomen, maak je dan een eigen topic aan? De community denkt graag met je mee!