Skip to main content

na overgang van xs4all naar kpn heb ik een mobiel internet van 5 GB. zit nu in duitsland en wil extra bundel kopen via MijnKPN en zie wel als extra optie bundel in NL en EU, maar vervolgens kan ik niets klikken. wat nu?

Zelfde probleem hier, nu een jaar verder. Maar ook de poging om (dure) extra MB's te kopen loopt steeds vast op een foutmelding. Zowel in de app op de iPad en de iPhone, maar ook in de webversie op de iPhone en iPad en bovendien ook op de desktop. Het lukt dus gewoon niet om een extra databundel op het 097-nummer aan te schaffen. Zelfde probleem als @MinneH  

Zou MB's delen moeten werken tussen mobiel nummer en datanummer of is dat weer een ontbindende voorwaarde uit de kleine lettertjes?

MB's delen tussen mobiel nummer en datanummer heb ik al een aantal maal gedaan (via de Android app), dat werkt goed. Ook de optie om een extra bundel te kopen is aanwezig. Ik heb dat niet uitgeprobeerd, omdat ik het niet nodig heb.

Als ik in de webversie (op de desktop) voor het 097 nummer een extra bundel wil aanschaffen (alleen om ff te testen)  kom ik nog steeds niet verder dan onderstaand scherm

Ik kan klikken wat ik wil, er komt geen reactie.

Bij MB's delen staat in ieder geval dat dat niet meer kan in de webversie, alleen in de app.


MB's delen werkt bij mij (nog) niet, net een adreswijziging doorgevoerd, dus misschien nog een nachtje wachten. 

Wat betreft bijkopen, de app geeft nog steeds consequent deze fout:

 


Toch even geprobeerd en het schijnt te werken (nogmaals op Android, ik begrijp dat jij het op een iPhone doet):

 


En ik heb het net even op de iPad geprobeerd, dat gaat ook goed.

 


Het stomme is dat je er pas te laat achterkomt dat het allemaal niet zo simpel is. Afgelopen week in Parijs. Hotelwifi was zo brak dat er met geen mogelijkheid te vergaderen viel via Microsoft Teams.

Mobiele data aangezet op de iPad. Data vliegt er doorheen, dus ik wil in Parijs een nieuwe databundel aanschaffen. Denk dat snel te kunnen regelen, maar je moet het datanummer handmatig toevoegen aan MijnKPN (waarom?!). Waar is dat nummer?! Google geeft het antwoord, op de brief die bij de simkaart zat (thuis in de la van m'n bureau). Einde oefening in Parijs, maar nu weer thuis en ik wil het geregeld hebben. Wat een gedoe.


@Ericplan Toch vreemd dat ik op mijn iPad wel een bundel kan kopen en jij niet.

Misschien kun je eens proberen om de app te verwijderen en weer opnieuw te downloaden?

Soms wordt daarmee een probleem bij een niet goed werkende app opgelost.


@MinneH Die app staat er pas twee dagen op, nog nooit eerder nodig gehad


@MinneH Die app staat er pas twee dagen op, nog nooit eerder nodig gehad

Misschien werkt dit ook nog niet vanwege de adreswijziging. 

Ik denkt dat je dan het beste even een reactie van een KPN medewerker moet afwachten.


Zou leuk zijn als #kpn reageerde. Misschien maar een eigen topic beginnen.


Reageer