Skip to main content

Beste, 

 

Mij is hetzelfde overkomen, ook eind juni, met een overstap naar Online.nl. Uit eerder contact met de klantenservice blijkt dat beide bedrijven denken correct gehandeld te hebben, maar alleen Online.nl heeft mij 'bewijs' overlegd middels een screenshot uit hun IT systeem. KPN wil mij niet laten zien dat de fout niet bij hen ligt, en ook geen contact opnemen met mijn nieuwe provider. Als klant kan ik dus helemaal niets beginnen totdat ook KPN mij bewijs levert dat de fout niet bij hen ligt. Ik lees dat het vaker fout gaat met de verschillende overstapservices, hoe dit op te lossen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic. 

Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


@WillemV65 Welkom op het forum. Ik heb je gegevens er even bij gepakt, en ik zie dat er een opzegging bij ons binnen gekomen op 29-06. Het abonnement is een maand later beëindigd, dus na een maand opzegtermijn. Het lijkt dus inderdaad te kloppen, mag ik vragen wat er volgens jou niet klopt? Dan kan ik dit namelijk naast elkaar leggen en uitzoeken wat ik dan doen. 


Hoi Rutger, bedankt voor je reactie. Ik heb mijn abonnement op 31 mei opgezegd, waarvan ik van KPN een bevestigingsmail heb gekregen. Vervolgens heb ik op 29 juni nogmaals een mail gekregen met info over de Overstapservice. Telefonisch ook nog met een KPN medewerker gesproken om na te gaan of alles goed gegaan was: 'zou moeten kloppen'. Dus vanuit mij als klant gezien; los van of Online.nl op door de bedrijven afgesproken manier gehandeld heeft: ik heb duidelijk aangegeven per 29 juni te willen overstappen en heb ook per 29 juni geen internet meer van KPN afgenomen.. als je nu mijn eerdere reactie er weer bij pakt snap je waarschijnlijk de onmogelijkheid van de situatie waarin ik me al een paar weken bevindt..


@WillemV65 Ik heb inderdaad nog een brief gevonden en snap nu ook waar de situatie is ontstaan. Ook snap ik waarom het voor mijn collega's verwarrend is geweest, er staan namelijk meerdere tegensprekende brieven in het systeem. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie.