Skip to main content

Wat mijn verbazing schept: hoe kan het dat toen ik een abonnement aanging bij kpn ik gratis Spotify erbij kreeg en nu op mijn afrekeningen staat dat ik er 10 euro voor moet betalen, terwijl ik vaker heb gevraagd hoe ze hier in 1x geld voor rekenen terwijl er altijd werd gezegd aan de telefoon als je ze al aan de telefoon krijgt, er wordt gezegd dat dit 'gewoon' in het pakket zit??!! Hetzelfde geldt voor het pluspakket nooit om gevraagd, nee dit kreeg je van kpn koste niks extra's.  Afrekening ook 6,99 euro. Gebruik ik het plus pakket?? Nee dus.

Kpn ik zou het fijn vinden als jullie contact met mij opnemen, want ik snap er helemaal niks meer van, en ondertussen moet ik wel elke maand 80 euro aftikken.

Digitenne opgezegd, toch wordt er nog elke maand 5 euro afgeschreven hiervoor. Wat gaat hier mis?

Jullie zijn telefonisch niet goed te bereiken voor vragen, dus vandaar maar even op deze manier.

Ben je van abonnement veranderd?


Op advies van kpn ja maar zij zeiden dat er dan geen extra kosten waren voor wat ik al had


Op advies van kpn ja maar zij zeiden dat er dan geen extra kosten waren voor wat ik al had

En u betaald nu meer per maand?


In de oude abonnementen zat vaak Spotify inbegrepen, wat kpn ten onrechte "gratis” noemde. Maar ook toen al zat het er niet kosteloos in. Maar voor 1 euro minder dan Spotify zelf rekende.
Inmiddels mag kpn met een nieuwe overeenkomst Spotify niet meer lager aanbieden dan Spotify zelf. En zit het ook niet meer inbegrepen.
Maar op zich betaal je nu dus maar 1 euro meer voor Spotify dan via je oude abonnement. In je oude abo zat het er voor € 8,99 bij inbegrepen (ten onrechte als gratis aangeduid).

En nu betaal je er € 9,99 (krap tientje) voor. En is het een aparte dienst.


Hallo @Jojo87! Welkom op ons KPN Forum. Wat een verwarring. Wanneer is je abonnement gewijzigd? Wist je dat je je Hussel abonnement eenvoudig kunt aanpassen via de MijnKPN? Als je een pakket niet gebruikt, dan vink je 'm uit en klaar!

Wat betreft Spotify, dit bieden we niet meer gratis aan:disappointed_relieved:. Bij omzetting van het abonnement, komt dit dus te vervallen. Wel krijg je i.c.m. met mobiel en Hussel thuis tegenwoordig €5,00 korting als je Spotify, Pluspakket, ESPN of Film1 in je abonnement hebt opgenomen. Dus als je ook een mobiel abonnement hebt en het Pluspakket uitzet, dan kost Spotify netto €4,99.

Afijn, ik kijk graag even met je mee omdat het ook niet helemaal goed gaat met Digitenne opzeggen. Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naam contractant, postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’.  Zal ik meteen het Pluspakket uit je abonnement verwijderen? 


Ik heb alles met kpn kunnen regelen bedankt iedereen ze zijn er mee bezig, er zat ook een foutcode op de digitenne dus die gaat kpn nu oplossen en dan daarna de rest bijstellen.

Top dus