Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een abonnement afgesloten bij KNP internet, ik heb al glasvezel maar had nog geen abonnement gekoppeld. Nu krijg ik een mail dat er extra onderzoek moet worden gedaan om mijn adres klaar te maken voor gebruik. Wat wordt precies hiermee bedoeld?

 

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. 

Als je zorgt dat je forumprofiel is ingevuld kan een moderator mee kijken. 
 

Vaak is het vanuit de backoffice controleren of je inmiddels een FTU in huis hebt en deze ook aangesloten is in de centrale buiten. Dit is een geautomatiseerd proces en als dit vast loopt moet het handmatig worden nagekeken en krijg je een mail dat er extra onderzoek nodig is. 


Hoi @Sther1, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat je je profiel nog niet hebt ingevuld zoals Ik_Combineer voorstelde. Is het inmiddels via een andere weg gelukt?


Hallo,

 

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb mijn profiel ingevuld, hoop dat het zo in orde is.


Dank je voor de gegevens @Sther1, ik zie dat de mail over het extra onderzoek was gestuurd op 7 mei. De dag daarna zijn nog een paar mailtjes gestuurd over de details van de bestelling. Afgezien van de mail over het extra onderzoek zie ik er geen meldingen (meer) over, alles lijkt gepland te staan om op 8 juni aangesloten te worden. 

Is er mogelijk contact met jou opgenomen naar aanleiding van die mail? Dat zou ook kunnen verklaren dat ik er nu niets anders over zie staan.


Hallo @Jasper , nee, ik heb alleen die mail over het extra onderzoek ontvangen. Direct erna kreeg ik ook een mail dat alles op 8 juni aangesloten gaat worden. Dus ik denk dat het wel goed komt! Bedankt voor de reacties.


Ik heb hetzelfde vermoeden. Mocht je er toch een nieuwe bericht over krijgen dan kunnen we samen kijken of er dan meer over te zien is, maar voor nu lijkt het goed te gaan 🙂