Skip to main content
Beantwoord

Extra retourlabel nodig voor modem en SuperWifi punten terugsturen?

• July 8, 2026
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedenavond, 

Vandaag een brief gekregen van KPN dat ik apparaten terug moest sturen. Dat wil ik graag netjes doen, alleen ik moet de modem en 2 superwifi punten retour sturen. Heb ik maar 1 doos gekregen en maar 1 retourlabel. Is er iemand van de KPN moderatoren die weet of ik de superwifi punten in de originele doos en de modem in de originele doos kan terug sturen en bij het PostNL punt dan hetzelfde retour adres op 1 van de andere dozen kan zetten? Of moet ik KPN bellen om een extra retourlabel aan te laten maken?

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet, 

Daniel 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Lukeskijwalker ,

Je hoeft de apparaten niet terug te sturen in de originele dozen. Je kunt ze ook samen verpakken in een iets grotere eigen doos.

Dan heb je aan één retourlabel genoeg.

Meer informatie: 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 8, 2026

Hallo ​@Lukeskijwalker ,

Je hoeft de apparaten niet terug te sturen in de originele dozen. Je kunt ze ook samen verpakken in een iets grotere eigen doos.

Meer informatie: 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Lukeskijwalker, welkom bij de community! 😊 ​@Noordzee geeft al een goede tip. Als je thuis een grotere doos hebt, mag je de modem en de SuperWifi-punten ook samen in één doos verpakken. In dat geval heb je aan één retourlabel voldoende.

Heb je geen geschikte doos of stuur je de apparaten liever apart terug? Dan kun je altijd een belafspraak maken met onze klantenservice om een extra retourlabel aan te vragen.

Hopelijk kun je zo alles eenvoudig retourneren! 🙂

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 14, 2026

Hallo ​@Lukeskijwalker ,

Meer informatie: 

@Lukeskijwalker 

Is het terugsturen gelukt? 

Hallo ​@Lukeskijwalker ,

Meer informatie: 

@Lukeskijwalker 

Is het terugsturen gelukt? 

Ik heb een half uur geleden het pakket verstuurd. De modem en de 2 super WiFi punten in 1 doos gedaan, 2 dagen geleden kwam er ineens een grotere doos binnen. 

Dus de tip van jou had ik niet aan gedacht! Bedankt!