Skip to main content

F secure blokkeert webwinkels die ik voorheen wel kon benaderen.

Reden : je ouders (??? ben 60)  hebben dit ingesteld.

Waar pas ik dit aan , want via samsung internet kan t wel, dus ligt aan KPN veilig

Hoi @T_7_G en welkom hier op ons forum :)

Zou je de browserbeveiliging eens uit willen schakelen? Hiervoor kun je klikken op het groene KPN veilig icoontje en daarmee kom je in het menu; vanuit daar ga je naar de instellingen en daar kun je de browser beveiliging uitschakelen. Laat je me weten of je hierna de webwinkels weer kunnen benaderen?


Als ik op mijn mobiel inlog op mijn bank krijg ik de f secure melding "geblokkeerd". Dat is ook bij diverse andere sites het geval. Bij sommige niet. Ik heb geen f secure app.

Hoe op te lossen?


Als ik op mijn mobiel inlog op mijn bank krijg ik de f secure melding "geblokkeerd". Dat is ook bij diverse andere sites het geval. Bij sommige niet. Ik heb geen f secure app.

Hoe op te lossen?

Hallo @KlaasB hebben we het over F-Secure of over KPN-Veilig, dit om verwarring te voorkomen?

 


Ik heb KPN Veilig, maar als ik naar een site wil, worden  sommige sites geblokkeerd door F Secure met melding "onveilige site" terwijl het ee  goede veilige site betreft. Ik heb dus geen f secure app


Hallo @KlaasB  je bedoelt dat KPN veilig sommige sites blokkeert, die kun je dus als veilig aanmerken en gaan dan gewoon werken.


Hoi @KlaasB en bedankt voor je bericht :)
Is het nog gelukt? Misschien is dit anders een handig linkje om eens door te nemen mocht je hier nog steeds tegenaan lopen!


Hoi @T_7_G en welkom hier op ons forum :)

Zou je de browserbeveiliging eens uit willen schakelen? Hiervoor kun je klikken op het groene KPN veilig icoontje en daarmee kom je in het menu; vanuit daar ga je naar de instellingen en daar kun je de browser beveiliging uitschakelen. Laat je me weten of je hierna de webwinkels weer kunnen benaderen?

Beste JanZ,

Ik heb sinds gisteren continue problemen met F-sercure en websites die niet worden geaccepteerd, zelfs websites van KPN!!!????. Nadat ik ze op veilig heb gezet krijg ik geen verbinding met 90% de websites, slechts 10% wel. Dit is echt wel een F-secure probleem. Ik heb de Browser beveilig uit weten te zetten en dan werkt alles zoals het hoort. Mijn dringende verzoek is om dit te onderzoeken.


Hoi @Harry van L en welkom hier op ons forum!

Dat kan ik ook niet meteen plaatsen om eerlijk te zijn. Als het echt een probleem is met F-Secure/KPN Veilig dan zouden we hier meer meldingen over hebben ontvangen maar die heb ik niet gezien. Heb je F-Secure al eens verwijderd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd? 


Ik heb geen aparte f secure app. Het is onderdeel van KPN. Dus ik kan niet verwijderen.

 

Het probleem doet zich soms voor als ik op een site doorklik naar een link.


Ik heb geen aparte f secure app. Het is onderdeel van KPN. Dus ik kan niet verwijderen.

 

Het probleem doet zich soms voor als ik op een site doorklik naar een link.

Op deze pagina kun je zien hoe je KPN Veilig kunt verwijderen en ook hoe je dit weer opnieuw installeert. Laat je me weten of het is gelukt? Anders kun je hiervoor ook altijd even bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402, zij kunnen je scherm eventueel overnemen en deze handelingen voor je verrichten. 


Reageer