Skip to main content
Vraag

Vandaag over op KPN, KPN Veilig en e-mail werken nog niet

• 21 juli 2025
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Vandaag over op KPN. Wil F-secure installeren, maar vind werkelijk op elke gerelateerde link het volgende antwoord: “U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig" ", terwijl ik het op 5 devices moet kunnen zetten. Downloaden, F-secure site: overal dezelfde respons. Ook leuk: de link naar ‘Klantenservice’ geeft als resultaat: ‘website onbereikbaar’. ???

Email idem: niets in mijn profiel of account. Alles wat ik krijg is: “dienst email niet gevonden voor uw account” ???

Is dit herkenbaar? Bij Ziggo kon je gewoon bellen (nummer stond gewoon op hun website!) en losten ze alles op….

5 reacties

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • 347 reacties
  • 21 juli 2025

Google is je beste vriend :-)

KPN klantenservice is telefonisch bereikbaar op 0800-0402, spreek in dat je een medewerker wilt spreken. Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag 08.00 tot 17.00

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10309 reacties
  • 21 juli 2025

Beste ​@Bebootje , welkom bij KPN,

Je nieuwe abo moet nog door allerlei systemen verwerkt worden.

Probeer het met een paar dagen nog eens.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7666 reacties
  • 24 juli 2025

Hoi ​@Bebootje welkom op de KPN Community. Zoals je merkt denken we graag even mee :-) . Ik vermoed ook dat de achterliggende systemen nog niet bij waren. Ben je inmiddels wat verder?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 juli 2025

Ruim 4 dagen onderweg en nog niets vernomen over email account. Virusscanner inmiddels kunnen activeren ..gelukkig…

Van mij had het allemaal ook in één keer gemogen :-)

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10309 reacties
  • 26 juli 2025

Beste ​@Bebootje van KPN hoor je ook niets over een mail-account.

Vroeger kreeg je standaard een mailaccount, maar dat doet KPN niet meer om de servers te ontlasten en omdat veel mensen al een universeel mailaccount hebben bij MS. Google of anderszins.

Nu zou je wel 1 of meerdere accounts aan moeten kunnen maken, zie onderstaande link:

https://email.kpn.com/

Succes.

Reageer