Skip to main content

Excuses voor de titel, maar ik word hier zo razend om, ongevraagd wordt F-secure geüpdatet en plots kon ik niet meer internetten, bleek ik ineens op het profiel van m'n zoon te zitteb waarop ik als ouder tijden op heb gezet waarop hij niet kan internetten(zoals na 22.00), bleek ik zelf na bedtijd te willen internetten. Deze had ik snel door en opgelost, dus even met m'n account opnieuw ingelogd, en nu heet ik ‘Beste’ van Beste klant/abonnee. Er is geen manier beschikbaar binnen F-secure om dat aan passen.

Heeft iemand hier een idee hoe de naam van het KPN Veilig aan te passen, want hoewel er een entry is die ‘instellingen' heet binnen het profiel kun je daar helemaal niets (meer) in aanpassen.

admin: titel aangepast ivm woorkeuze

Ik heb sinds de update van 2 dagen geleden ook ineens een tijdslimiet en kan niet vinden waar ik dat kan veranderen.  Hoe heb jij dat gedaan?  


Hi @j4ck1nth3b0x! Het lijkt me inderdaad niet de bedoeling dat je ineens op het profiel van je kind zat. 😬 Fijn dat je dit snel gevonden had.

Wat het ‘beste’ betreft, dit zie je op deze plek?


 

Het is helaas niet mogelijk om de namen aan te passen en dit staat ook niet op de planning. Hopelijk went het snel. 😬

 

@ErikaSR Dat doe je als volgt: 

  1. Ga naar veilig.kpn.com en log in met je KPN ID.
  2. Selecteer het Apparaat (1.) of selecteer het Kindprofiel (2.).
    • Sla stap 3 over als je een kindprofiel hebt geselecteerd.
  3. Klik op Gezinsregels.
  4. Selecteer het tabblad ‘Bedtijd’

Daar kun je de dagelijkse limieten instellen!


Hi Sanne_M,

 

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om te antwoorden, het probleem was snel verholpen door weer mijn eigen profiel te kiezen, en inderdaad er staat ‘Beste' zoals in jouw screendump. Dat was Vaughn, maar nu dus Beste, ik vind het vrij stom dat een update dat heeft aangepast, maar dat ik dat dus zelf niet kan. Waarom? Het is zijn vaak juist de opties in een profiel om je naam aan te passen en eventueel een foto of avatar toe te voegen.


Graag gedaan! Ik vermoed dat F-Secure het zo ingericht heeft, maar ik zal je feedback over het aanpassen van je eigen profiel in elk geval doorzetten. 🙂 Dan zijn ze in elk geval van de wens op de hoogte!