Skip to main content

Ik krijg onderstaande melding:

 

Er is een fout opgetreden
Dit kan komen door een technische fout waarvoor we al aan een oplossing werken. Laad de pagina opnieuw.
Pagina opnieuw laden
 

Van alles geprobeerd:

Opnieuw opstarten.

Cache geleegd en cookie's verwijderd.

Uitloggen en opnieuw inloggen.

Wachtwoord veranderd.

Andere browsers geprobeerd.

Updates gedaan.

Virus scan gedaan.

 

Niks helpt!!!

 

Maar het vreemde is:

Mijn vrouw heeft op haar tablet en telefoon geen problemen met Facebook, en zij gebruikt mijn inlog!

 

Wie o wie weet wat ik kan doen om dit op te losse, aub?

Beste @Gert25, welkom! Gek dat het niet werkt! Je hebt al veel geprobeerd, dus we kunnen veel uitsluiten. Op welk apparaat probeer je in te loggen? En ben je op dat apparaat verbonden met wifi/bekabeld internet of met mobiel internet? Wellicht dat dit nog iets uitmaakt? Misschien kan je nog informatie vinden bij Facebook zelf, in hun helpcentrum


Hallo Marcia,

Ik werk met een desktop met bekabeld internet.

Ook via helpcentrum kom ik niet verder dan bovenstaande actie.

Met ‘Googlen’ zie ik dat ook andere hetzelfde probleem hebben, maar geen oplossing.

In ieder geval, bedankt voor je reactie.

Groet Gert


@Gert25 Kan je via Facebook App inloggen? https://apps.microsoft.com/detail/9WZDNCRFJ2WL

Als je wel via App kan inloggen maar niet via browser, controleer de IP6 instelling in modem

 


Er is een fout opgetreden

Dit kan komen door een technische fout waarvoor we al aan een oplossing werken. Laad de pagina opnieuw.

Ik heb al lang datzelfde probleem en heb ook alles geprobeerd om het op te lossen. 


Ha @Adanvi, heb je gekeken naar de adviezen die hierboven worden genoemd? Hopelijk kom je daar verder mee! Het is niet iets wat wij als KPN ondersteunen, dus wellicht kom je er anders met de community uit!


Reageer