Skip to main content
Beantwoord

Facturen inzien op MijnKPN

• January 5, 2019
  • 3 reacties
  • 1367 keer bekeken

Kan geen facturen meer inzien op mijn KPN

Beste antwoord door Bart_

Hallo WIBE. Dat is gek en ik heb niet direct een verklaring voor je. Kun je me iets meer vertellen? Kun je de afzonderlijke facturen niet openen en zie je wel een overzicht staan? Of zie je helemaal niets staan bij de facturen? Zou je hier eens een screenshot kunnen plaatsen van de situatie?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 7, 2019
Hallo WIBE. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Hoe bekijk je deze facturen, is dat via de app of log je in via de website? We hebben het hier net getest en bij ons gaat het wel goed. Kun je het nog eens proberen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 7, 2019
App, website, verschillende providers, maakt allemaal niet uit, de facturen kunnen niet worden geladen

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 8, 2019
Hallo WIBE. Dat is gek en ik heb niet direct een verklaring voor je. Kun je me iets meer vertellen? Kun je de afzonderlijke facturen niet openen en zie je wel een overzicht staan? Of zie je helemaal niets staan bij de facturen? Zou je hier eens een screenshot kunnen plaatsen van de situatie?