Skip to main content

Graag wil facturen van meer dan 12 maanden gelden opvragen. Het betreffen alle facturen van het jaar 2018 en de factuur van de maand januari van het jaar 2019. Is dit mogelijk? Alvast dank!

Goedemiddag @Penning SVHT, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het opvragen van facturen die niet meer in MijnKPN staan kan zeker 🙂 Deze staan (bijna altijd) nog wel in het systeem. Om deze op te vragen heb ik wel wat gegevens nodig. Namelijk om welk abonnement het gaat, vaste diensten of mobiele abonnement. En daarnaast je naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (dat bij ons bekend is/was). Dit kan je kwijt in je Forum profiel (en bij persoonlijke opmerkingen), alles waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Laat je me even weten wanneer je jouw profiel hebt aangevuld? 


@Susan_ Dank voor het antwoord. De gegevens zijn aangevuld.


@Penning SVHT, dankjewel. De facturen van augustus 2018 tot en met januari 2019 kon ik terugvinden in het systeem en heb ik gelijk opgestuurd. De facturen van januari 2018 tot en met juli 2018, daar moest ik even naar graven maar die heb ik ook gevonden! Deze stuur ik even handmatig naar je toe! Hopelijk ben je zo compleet :blush:


Reageer