Skip to main content

Ik heb een aantal keren contact gehad met kpn over naar hun mening onbetaalde 2 facturen en dan mij werd er gezegd van komt goed mevrouw  wij gaan het recht zetten want ik had het perongeluk naar de oude bankrekening overgemaakt omdat ik geen informatie had doorgekregen van dat het veranderd is de bankrekening maar dus daar kwam ik dan zelf erachter door de onterechte factuur die ik dus had gekregen er zou een onderzoek gedaan worden naar al die betaalde facturen ik heb altijd alles elke maand betaald en doorgegeven aan de telefoon aan kpn maar nog steeds word er mij gezegd van dat het openstaat maar ik heb elke maand betaald en dat is ook te zien in mijn bankgegevens heb het met kpn ook doorgenomen aan te telefoon een tijd geleden en dan krijg ik toch nog een factuur met je word afgesloten terwijl het rechtgezet zou worden elk medewerker zegt telkens wat anders 

Word ik nog wel geholpen a.u.b waar zijn dan die betaalde bedragen van mij dan 

Wil graag geholpen worden a.u.b 

Mvg cev


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Cev, welkom! Goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je graag wilt weten wat er met jouw betalingen is gebeurd. Je geeft aan dat je de betaling hebt overgemaakt naar een oud rekeningnummer. Ik ben erg benieuwd naar welk rekeningnummer je het hebt overgemaakt. Zou je hier anders een screenshot kunnen plaatsen van de betalingen? Vergeet daarbij niet om persoonlijke gegevens weg te poetsen, in verband met jouw privacy. Daarnaast kijk ik ook graag of ik de betalingen ergens kan achterhalen. Ik heb daarvoor wel wat meer informatie van jou nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer(s)? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.