Skip to main content

Factuur

  • November 10, 2019
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Hallo van 07.11. 2019 ik ben overstap naar ziggo. Overstap formulier is naar jullie al in september gesturd, gisteren ik heb een factuur gekregen met datum 8.11 tot 9.12. 2019. Warom? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

  • November 10, 2019

Hallo @Triki02 , als je overstapt naar een andere provider krijg je van je oude provider eerst nog een eindafrekening, dat zal deze zijn.