Skip to main content

Hallo,

 

Recent ben ik overgezet van Telfort naar KPN met de belofte dat er niks zou veranderen aan mijn abonnement. Nu krijg ik mij eerste KPN factuur en hebben jullie toch de factuur zitten verhogen door te schuiven met de kosten.

 

Ik had altijd extra snel internet voor 7,50 extra, maar die was de eerste 6 maanden gratis.

Nu is die extra snelheid opeens maar 5 euro en is mijn normale abonnement met 2,50 verhoogd.

De eerste 6 maanden zijn nog niet voorbij dus mis ik nu een deel van de korting die ik had moeten krijgen.

 

Daarnaast is mijn extra snelheid nu meteen minder waard. als ik zou zeggen dat ik die snelheid straks niet meer wil ga ik er maar 5 euro op vooruit ipv 7,50.

 

Ook was mijn korting sowieso de eerste 6 maanden voor 30 dus als het basisbedrag opeens verhoogd is met 2,50 zou die korting ook verhoogd moeten worden.

Ik wil dat jullie de kosten terugzetten zoals dit is afgesproken.

 

Oud
Nieuw

 

 

Hoi @NGRD, ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gedaan


Bedankt voor je gegevens Nathan! Ik heb de vraag bij mijn collega's neergelegd. Zodra ik meer weet kom ik bij je terug!


Dat was iets sneller dan ik had verwacht 🙂 ze gaan het uitzoeken en herstellen. Vooralsnog zal ik de afgelopen factuur corrigeren. Houd de volgende in de gaten! Als het daar wéér niet klopt laat het me dan vooral weten!