Skip to main content

Geachte heer mevrouw,

 

Ik heb een internet storing vanaf 16-12-2020 tot heden, aangezien de betaling geschied naar aanleiding van een dienst dat momenteel niet bruikbaar is wegens storing, lijkt mij niet correct om het volledig bedrag te betalen vooral niet omdat de storing tot heden niet is verholpen. 

Graag wens ik dat jullie de factuur bedrag herzien en aanpassen naar de periode dat de dienst bruikbaar was of een andere tegemoetkoming voorstellen. 

 

In afwachting van uw reactie. 

Met vriendelijke grote,

Klantnummer ********

 

Fadi Mardini

**********

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik zal meteen met de deur in huis vallen. Nooit persoonsgegevens openbaar op het internet
zetten. Dit is heel vatbaar voor fraude.
 

Recht op een vergoeding hiervoor heeft u sowieso als de schuld bij uw provider ligt. De berekening is:
(maandbedrag / 30) * aantal dagen zonder diensten = vergoeding

Ik heb te maken met een internet- of telefoonstoring. Wat zijn mijn rechten? | ACM ConsuWijzer


Hoi @Nest Mini, welkom op het forum! 

Wat ontzettend balen dat de internetverbinding niet werkt! Is de verstoring inmiddels opgelost? Wanneer de verstoring is opgelost, kun je altijd contact met onze klantenservice opnemen om een vergoeding van de abonnementskosten te bespreken. Dat doen we altijd achteraf, zodat we een goed beeld hebben van de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Als de diensten weer werken adviseer ik je dan ook om met ons te bellen via 0800 0402 (gratis), we zijn elke dag bereikbaar tussen 8.00 - 22.00 uur.


Beste Jose,

ik zit al meer dan een maand zonder internet. Er is niets van aandacht en/of moeite gedaan. Ik ben er echt moe van. Het thuiswerken ivm corona is helemaal misgelopen. Het enige wat er geboden is, was een tijdelijke oplossing van 100GB waar ik dus niet lang mee heb kunnen doen. Ook was er beloofd een nieuwe 100GB te sturen maar dit werd niet gedaan. De monteur is al 2 keer geweest en heeft niets kunnen doen. Graag wil ik de verantwoordelijke spreken.


Goedemiddag @Nest Mini,

Ik ben even gaan meekijken en zie inderdaad dat je al een maand zonder diensten zit. Ontzettend vervelend, zeker in deze tijd. :disappointed_relieved:  In december zou je overstappen naar T-Mobile, dat heb je toen geannuleerd, maar T-Mobile heeft wel de verbinding overgenomen. Hierdoor ben je zonder diensten komen te zitten. Er staat nu een verhuizing in het systeem om ervoor te zorgen dat je zo gauw mogelijk weer online komt. De plandatum hiervoor staat op aankomende maandag, 25 januari. Helaas kan ik dit proces niet versnellen en is het wachten op 25 januari.

Ik heb voor het Direct Online Pakket een bundel van 50 GB aangevraagd. Deze wordt binnen 1 werkdag toegekend. 


Hi Jose,


Bedankt, kunnen jullie de vergoeding voor de maanden december en januari ook in orde maken? Ik wil niet betalen voor iets dat ik niet heb gekregen. 


Goedemorgen @Nest Mini,

Een vergoeding regelen wij altijd achteraf, zodra de diensten weer werken. We hebben dan namelijk een goed beeld van de periode dat je geen diensten hebt gehad en kunnen daar in één keer een vergoeding voor aanbieden. Je kunt ons daar het beste even over bellen zodra jouw diensten weer werken. We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis te bereiken via 0800 0402.