Skip to main content
Beantwoord

factuur: btw internet op factuur

• 31 juli 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

Mijn werk vraagt mij om een kpn factuur te Overhandigen waarbij het btw bedrag op internet en telefoon kosten apart aangegeven staat. Momenteel wordt alleen het totaal btw bedrag aangegeven. Is dit mogelijk? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Ow, dan snap ik het nu. Wat jij wilt is helaas niet mogelijk, dat zul jij of de werkgever per factuur moeten berekenen op basis van 21%. Eenmalig een Excel formule instellen en dan ben je klaar. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24343 reacties
  • 8 augustus 2020

Hi Neli, welkom op het forum. 

Dit hoort bij vaste diensten altijd te worden vermeld. Ik kijk graag mee. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 9 augustus 2020

Hoi Alex. De btw staat alleen vermeld over het totaal bedrag (telefoon +internet) niet apart. Ik heb het btw bedrag voor beide services nodig. Dank

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 9 augustus 2020

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 9 augustus 2020

Profiel bewerkt 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24343 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2020

Ow, dan snap ik het nu. Wat jij wilt is helaas niet mogelijk, dat zul jij of de werkgever per factuur moeten berekenen op basis van 21%. Eenmalig een Excel formule instellen en dan ben je klaar.