Skip to main content
Zelfs na 6 jaar gebeurt het nog steeds Wel heel lang om hun systemen op elkaar af te stemmen toch Dus niet

Is mij dus nu ook gebeurt ondanks dat ze geen diensten meer leveren op mijn adres ik was al per 7 juni afgesloten (zou ook nog een retour doos krijgen wat dus ook niet is gebeurt gaat lekker langs elkaar heen Dus toen het de 25ste aangesloten is zou ik ook alweer een retourdoos hebben gekregen ook dit is niet gebeurt Maar na mijn chat hierover is het toch nog gestuurd ,Helemaal geen verontschuldigging hoor schijnt normaal te zijn dat het niet zo soepel verloopt ) En erover gebeld en gechat maar kon niet meer heraangesloten worden daar de lijn al vrijgemaakt was voor mijn nieuwe provider Dat ze het in hun systemen niet op orde hebben En mij mijn nieuwe factuur ook al hebben afgeboekt Waar ik tot 25 ste moest betalen terwijl ik al vanaf 7 juni niks meer van KPN had Je zou toch denken NIET GELEVERDE DIENSTEN IS OOK NIET TE BETALEN TOCH Schijnt dus niet het geval te zijn

Allemaal erg vreemd Dus schiet er nu ongeveer 40 euro bij in waar ik dus niks voor gekregen heb

Misschien is het ook luceratief om zoiets ook op te zetten niks leveren en toch geld proberen te ontvangen EN DAT VOOR ZO'N GROOT BEDRIJF

Sterkte ermee groet Putri



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt



Hoi Putri, welkom hier.



Ik zal dit even goed proberen uit te leggen. Jij hebt een overstap aangevraagd bij een nieuwe provider met overstapservice, dat betekent dat je nieuwe provider jouw overstap regelt. Dit hebben we overigens ook via e-mail bevestigd. Ik citeer: "Uw nieuwe aanbieder ***** heeft uw huidige abonnement bij KPN opgezegd. Wij stoppen uw abonnement vanaf het moment dat wij bericht krijgen van T-Mobile Thuis B.V. dat uw diensten zijn opgeleverd." De daadwerkelijke datum die bij ons van je nieuwe provider is 25 juni, dat is ook de datum waarop het administratief is opgezegd.



Wat ik niet kan plaatsen is de afsluiting op 7 juni, zou je dat willen toelichten? Wij hebben op die datum namelijk geen opzegging erin gezet. Zie ik iets over het hoofd?



Ik hoor dit graag van je.
Wij stoppen uw abonnement vanaf het moment dat wij bericht krijgen van T-Mobile Thuis B.V. dat uw diensten zijn opgeleverd."



In eerste instantie zou mij nieuwe provider het op 7 juni aan gaan sluiten en dat is ook doorgegeven aan KPN Waar ik dus ook een mailtje van KPN heb ontvangen dat mijn overstap datum de 7 juni zou zijn Maar door omstandigheden bij mijn nieuwe provider is dat niet gebeurt daar het installatiepakket niet op tijd was En dat heeft mijn nieuwe provider niet aan jullie doorgegeven zodat per 7 juni mijn KPN aansluiting afgesloten werd

Nadat ik mijn pakket ontvangen heb is er alsnog een afspraak gemaakt met mijn nieuwe provider en dat was dus dat ze het de 25 juni zouden aan sluiten Dus vanaf 7 juni had ik dus geen KPN aansluiting meer

Ik vind dat ik dus alleen tot 7 juni moet betalen daar ik vanaf die dag geen werkende KPN aansluiting meer had

Ik wens dus niet te betalen voor iets wat ik niet meer heb gehad tot 25 juni Is toch logisch
Ik heb ook bericht gehad dat het signaal vanaf 7 juni weg was. Ik heb dit met terugwerkende kracht vergoed, dus ook de periode van 7 juni tot 25 juni. Hiervoor zul je nog een slotfactuur ontvangen, alleen voor deze periode. 🙂
Hi Alex_P

Hartelijk dank voor deze reactie komt toch nog alles goed dunkt mij

Ook heb ik nu weer een retourdoos ontvangen terwijl ik het apparatuur al in overleg met de chat in de toen gestuurde retourdoos (die ik gelijk de volgende dag heb gekregen) terug heb gestuurd Hoop dat ik daaaar weer geen gedonder mee krijgt Ik heb natuurlijk wel het bewijs dat ik het retour gestuurd heb

Met

Vriendelijke Groeten

Hans Hereman
Hi Alex_P

Hartelijk dank voor deze reactie komt toch nog alles goed dunkt mij

Ook heb ik nu weer een retourdoos ontvangen terwijl ik het apparatuur al in overleg met de chat in de toen gestuurde retourdoos (die ik gelijk de volgende dag heb gekregen) terug heb gestuurd Hoop dat ik daaaar weer geen gedonder mee krijgt Ik heb natuurlijk wel het bewijs dat ik het retour gestuurd heb

Met

Vriendelijke Groeten

Hans Hereman




Graag gedaan uiteraard. Nee, dat kan ik me niet voorstellen aangezien het aan je adres gekoppeld is. Mocht je daar wel iets over horen, laat het me weten. Dan ga ik daar ook mee bezig. Ik ga daar echter niet vanuit. 🙂