Skip to main content
Heb sinds vandaag in Gieterveen KPN buiten geïnstalleerd. Werkt prima. Downloadsnelheid is van 12 MB/s naar 22 MB/s gegaan, maar belangrijker nog is de uploadsnelheid van 0,5 naar 5 MB/s gegaan.



De kpn medewerker zei dat de uploadsnelheid niet beter zou worden maar dat is dus niet waar!



Ik heb het 4G modem gewoon in de meterkast met een kort kabeltje met de Experiabox verbonden. Er is weliswaar maar 1 streepje signaalsterkte maar ik ben tevreden en blij met de verbetering.



Ik ga niet proberen het 4G modem op zolder te plaatsen met een hele lange verbindingskabel naar de Experiabox.



Wat ik ook prettig vond is dat de nieuwe Experiabox automatisch de bestaande wifi instellingen overneemt (SSID en wachtwoord) dus je hoeft niet alle wifi apparaten opnieuw in te stellen!



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
4G modem heeft nu twee blauwe streepjes
Hi Ben.



Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om dit hier te plaatsen. Fijn ook om te lezen dat alles bevalt. Het bereik en snelheid blijft helaas afhankelijk van de locatie en type huis. Gelukkig zien we wel dat het in de meeste gevallen in ieder geval een verbetering is.



Dankjewel voor de feedback. 🙂