Skip to main content

Ik heb dagelijks dat de TV op storing gaat en ook wifi wegvalt. Na enige minuten herstelt hij zichzelf maar je moet weer helema terug naar het programma waar je was. Heeft niets onthouden. Ik krijg dit beeld: zie bijlage. 

 

Hi @Eus 59! Excuses voor de late reactie. Het is helaas enorm druk.

Mocht het nog niet opgelost zijn, heb je de stappen op de TV dan ook al gevolgd? Het lijkt er namelijk op dat de gehele verbinding wegvalt, dus het herstarten van je modem kan dan voor de oplossing zorgen. 

Mocht je dat al gedaan hebben en mocht dat niet geholpen hebben, doorloop dan de stappen voor het oplossen van een wegvallende verbinding. Kijk daarbij van tevoren ook of het bekabelde internet wegvalt. 
Hopelijk is het dan alsnog opgelost, mocht dat nog niet gelukt zijn!


Dank je. Al deze dingen gedaan natuurlijk. En elke dag modem resetten lijkt me toch niet de bedoeling. Je moet ook helemaal terugspoelen naar waar je was in een filmmof programma. Hij is ook dat kwijt. 


Als het resetten van het modem ook niet helpt dan kun je het beste met ons bellen via 0800-0402 als je merkt dat de verbinding weer wegvalt. Voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar, dus spreek in dat de verbinding wegvalt en dan kan mijn collega alles met je doormeten.

Hopelijk is de oplossing dan snel in zicht!