Skip to main content

Hallo,

Tot een paar maand terug kwamen de met de Smartphone gemaakte foto's altijd terecht in de OneDrive map op de desktop PC.

Maar nu niet meer. Hoe kan dat? Misschien is de reden hieronder op de afbeelding te zien. Ik zie OneDrive.exe (2) en OneDrive.exe

Hoe los ik mijn ‘probleem’ op. Of moet ik misschien OneDrive helemaal van de PC verwijderen en opnieuw installeren. Zo ja, welke stappen moet ik nemen.

Oplossingen zijn welkom. Alvast bedankt voor jullie reacties.

 

 

deinstalleer eerst de onedrive van jou desktop en installeer onedrive weer opnieuw.

Log daarna met jouw micrososft account op de onedrive op je desktop en zet synchroniseren aan via instellingen van jouw onedrive en installeer ook de onedrive app op jouw smartphone en zet bij jouw onedrive app op je telefoon synchroniseren aan en daarna moet jouw foto's van je telefoon verschijnen op jouw desktop computer.


deinstalleer eerst de onedrive van jou desktop en installeer onedrive weer opnieuw.

Log daarna met jouw micrososft account op de onedrive op je desktop en zet synchroniseren aan via instellingen van jouw onedrive en installeer ook de onedrive app op jouw smartphone en zet bij jouw onedrive app op je telefoon synchroniseren aan en daarna moet jouw foto's van je telefoon verschijnen op jouw desktop computer.

Frans, bedankt voor jouw antwoord. Ik had al zo'n vermoeden dat ik het zo moest aanpakken. Ik ga er binnenkort mee aan de slag. Groeten.