Skip to main content
Ik ben al even bezig om er achter te komen wat er aan de hand is met mijn order en het bestellen/ verzetten van de installatiemonteur. (deze staat, ik weet niet waarom 1 dag te vroeg gepland)

Na bellen met de servicedesk, mailen, kpn winkel bezoeken heb ik nu 4 verschillende versies te horen gekregen:

1) de service desk kan niet in de desbetreffende systemen, u wordt (nog steeds niet gebeurd) teruggebeld

2) de monteursafspraak kan pas 5 dagen voor de levering van het pakket gewijzigd worden

3) ik kan uw order niet vinden

4) er zit een fout in uw order, u hoort via de telefoon nog van ons.....



Tot wie kan ik mij wenden om te weten wat er dan fout gaat en hoe het opgelost gaat worden? ik ben niet de hele dag telefonisch bereikbaar , dat kan toch gewoon middels een email zoals het contract etc.?



Dit ben ik van KPN niet gewend....
Hier zit u goed. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling.
Dag mr B, welkom op het forum.



Hopelijk kan ik nog een 5de optie bieden.



Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Een 5e optie bieden? om t nog duidelijker te maken? Ik heb op de link geklikt en alles ingevuld. Inmiddels anderhalve week verder. Of ik nou bel, email stuur of naar de kpn winkel ga. 'men kan niet in t systeem'..... Bij deze 't seintje, vroeger was er een helpdesk van KPN die alles in 1 oogopslag ( binnen 2 minuten kon zien)..........,
Dankjewel voor de gegevens. Nee, met een 5de optie bedoelde ik duidelijkheid geven. Ik zie inderdaad dat deze bestelling lang niet vlekkeloos verloopt.



Ik zie bij ons een bestelling in het systeem die op 17 september is ingevoerd en dat deze in beheer is bij onze technische dienst. Als ik hier goed kijk zie ik dat ze jou gisteren niet hebben kunnen bereiken en dat ze het nogmaals gaan proberen. Ik ga dit ook in de gaten houden maandag, op zondag zijn ze namelijk niet aanwezig. Wacht dit dus a.j.b. even af en hou je mobiel bij de hand.