- Er word een noodpakket opgestuurd, hierin zit een digitenne en een WiFi-ding. Ten eerste was de digitenne nog NIET GEACTIVEERD volgens de klantenservice, echter hebben ze gewoon een DEFECT apparaat opgestuurd... heb hier al meerdere meldingen van gemaakt bij KPN maar word steeds doorgestuurd zodat zij van het probleem/gezeur af zijn.
- Het verkeerd aansluiten van een telefoonaansluiting, na heel lang wachten komt er dan eindelijk een monteur om mijn telefoonaansluiting aan te leggen. Wat hier VERKEERD gaat is dat hij hem NIET BIJ MIJ maar bij de BUURMAN aansluit, uiteraard heb ik hier weer een melding van gemaakt en kreeg als antwoord ‘Oja ik zie het, eeeehm stom maar ik zie dat er op jouw adres geen aansluiting mogelijk is’ ONZIN!!! Jullie hebben gewoon WEER EEN FOUT gemaakt...
- Inmiddels zit ik al TWEE MAANDEN!!! ZONDER INTERNET en TELEVISIE en gaat alles via de data van mijn telefoon en via een éénmalig opgewaardeerd WiFi-ding... als je data bij wilt kopen kost dit je €7.99,- heb dit al een paar keer moeten doen omdat KPN het PROBLEEM steeds naar een ander bedrijf doorschuift... IK HEB TOCH EEN CONTRACT BIJ JULLIE EN NIET BIJ DAT ANDERE BEDRIJF!
Beste KPN,
Wanneer hebben jullie de ballen om het een keer ZELF op te lossen in plaats van de fout veilig door te schuiven naar een externe partij...?
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking