In mei ben ik overgestapt naar KPN. Het heeft enkele maanden geduurd voordat de glasvezel aangesloten werd. Toen dit eenmaal gebeurde, is het enorm gebrekkig opgeleverd. Het internet werkt niet, en er is schade aan mijnĀ gevel toegebracht. Hiervoor heb ik een schadeclaim ingediend bij KPN netwerk, en er is een noodoplossing toegestuurd via KPN nadat een monteur heeft geconstateerd dat de glasvezel kabel bij de installatie foutief opgeleverd is.
Ā
Ik betaal nu al 2 maanden voor een service die nooit opgeleverd is, en het beste wat ik te horen krijg is dat ik moet wachten totdat de monteur langskomt omdat men geen controle heeft over wat onderaannemers doen. Het helpt niet dat ik niemand van KPN Netwerk direct aan de lijn krijg, want ik word doorverbonden met een onderaannemer als ik de klantenservice bel. Ik heb mijn abonnement afgesloten bij KPN, niet met KPN Netwerk, en ook niet bij een onderaannemer.
Ā
Ik wil niet per definitie overstappen, maar het vertrouwen is inmiddels zover getoetst dat ik geen andere oplossing zie dan mijn abonnement opzeggen, glasvezel laten weghalen en de schade zelf repareren. Zijn er nog dingen die ik kan doen om ervoor te zorgen dat dit proces wordt versneld?