Skip to main content

Bij KPN Cloud heb ik muziek geupload.

Op mijn pc kan ik de muziek beluisteren maar als ik op mijn telefoon de map muziek wil openen en naar een map ga krijg ik elke keer de melding (AND-999).

Weet iemand wat dit kan zijn.

Hallo @jjwillemsen1993 , die fout kreeg ik ook wel eens bij bepaalde handelingen met the cloud, die foutmelding is (nog) niet gedocumenteerd, dus ik weet er ook geen antwoord op.

Wacht de reactie van een moderator af s.v.p.

 


Ik kreeg deze melding ook na het uploaden van een stel vakantie foto's. De meeste zijn op mijn telefoon/tablet te zien, maar sommige niet.


@jjwillemsen1993 en @Loosoft Welkom op het forum. 

Wat irritant dat jullie niet alle gegevens die in de Cloud gezet zijn op alle apparaten kunnen zien. 

Ik wil graag uitzoeken of ik meer kan achterhalen over deze foutcode. Mag ik vragen welke mobiele telefoons jullie gebruiken? 

 


Beste Rutger ik gebruik een samsung galaxy S22 ultra 


Beste Rutger, zowel op mijn telefoon Samsing S8 als op mijn tablet Samsung Tab A10.


Als ik een bestand uit de cloud verwijder, kan ik 'm ook niet meer uploaden. Ik krijg dan de melding dat het bestand al bestaat (ik meen melding AND-49). Ik ben dan verplicht om het bestand te heroemen.


Beste Rutger,

Opnieuw een pgi g gedaan om een map met foto's te uploaden. Ik zie dat een klein gedeelte is geüpload, bij de rest staat " wachten op upload". Van de bestanden die wel zijn geüpload, zie ik geen miniaturen. Deze zie ik wel op mijn tablet! Maar wederom de fout AND-999.

Groetjes, Toon


Beste Rutger,

Vervolgens krijg ik deze melding:

 

 


Bedankt voor het doorgeven van de voorbeelden! Ik heb dit gedeeld met mijn collega's maar nog geen terugkoppeling ontvangen! 

Zodra ik dit heb zal ik het hier laten weten! 


Cloud volgens handleiding geïnstalleerd op PC, laptop, iPad en Android telefoon. Direct na installatie kwamen documenten die op PC werden toegevoegd hier keurig terecht en waren beschikbaar op de andere devices. Nu lukt dat niet meer. Ik heb geen toestemming om in de Cloud op te slaan. Bestanden zullen alleen lokaal beschikbaar zijn. Pogingen om vanaf ander devices te uploaden naar de Cloud zijn ook niet succesvol.

Bij poging om bestand weg te schrijven naar de cloud mededeling over geen schrijfrechten.

Op andere devices melding van herhaalde synchronisatie fouten:

 "De map "/Documents" veroorzaakt herhaaldelijk synchronisatieproblemen. (AND-999)


Dat is een bekende (fout)melding, die ik ook een keer gemeld heb, maar nog geen antwoord op heb gekregen, voor mij ook niet belangrijk meer, want ik gebruik KPNCloud niet meer.

Maar ik hoop dat er voor jou wel een oplossing komt binnenkort.

 


 


@modesto Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je last hebt van deze foutmelding. Zou het wellicht kunnen dat je gebruik maakt van een VPN verbinding op bijvoorbeeld de pc? 

Zo niet, zou je dan voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Dan ga ik wanneer nodig contact zoeken met mijn collega's en uitzoeken of ik achterhalen hoe dit zit! 


Ik gebruik geen VPN verbinding. Volgens mij is mijn forumprofiel volledig ingevuld.  Welke gegevens missen nog?


@modesto en de rest. 

Er is ondertussen een update, het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een (tijdelijke) oplossing. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 


Wat is de status van de update. Ik ontvang nog steeds de mededeling, dat ik geen rechten heb om een bestand op de server te zetten.


Inmiddels bijna december en ik krijg nog steeds die synchronisatie fout! Wanneer wordt dit eens opgelost?


Is dit probleem opgelost want ik heb het nog regelmatig met het updaten van nieuw gemaakte foto's. Lukt ook niet om een versie die nieuwer is te installeren. Kortom geen bruikbare functie.


Nee, werkt nog steeds niet naar behoren 🤥


@PeterZelf en @Loosoft Zouden jullie aan kunnen geven welke versie jullie gebruiken en op wat voor apparaat? 

En zouden jullie een tijdstip kunnen delen waarop de foutmelding zich voordoet? 

En dan nog in jullie forumprofiel de gebruikersnaam die gebruikt wordt voor de cloud willen invullen? 

Dan ga ik nogmaals proberen contact te leggen met de ontwikkelaars! 


De versie die wordt aangegeven is KPN Cloud  versie 3.0.2360340
Toestel is Dogee S60 

Gebruikersnaam is peterhoe
Tijdstip maakt niet uit lang geleden dat het werkte. In ieder geval nu 20 mei 2023 om 13,00 werkt het niet.


@PeterZelf Bedankt, ik heb navraag gedaan. Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


Komt hier ooit een oplossing voor want nog steeds elke dag problemen en nooit meer iets gehoord????


@PeterZelf Ik heb nogmaals navraag voor je gedaan. 

Mag ik vragen welke Android versie je gebruikt op je Dogee S60? 

 

Hierboven zie je de versies die nodig zijn om cloud goed te laten werken. 


kortom je moet een nieuwe telefoon kopen met laatste versies kopen anders blijft het kreupele software. 

Vind wel een vrije versie dan kan ik ook naar een andere provider!