Skip to main content

Omdat ik veel problemen heb met wifi thuis bij het thuiswerken maar weer eens de wifimanager ingevuld. Helaas hielp de ondersteuning op afstand niet en uiteindelijk kreeg ik online het aanbod voor 2 gratis Experia Wifi-punten. Na het invullen van de laatste 3 cijfers van mijn bankrekening krijg ik nu echt steeds de fout ‘Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. probeer het op een later tijdstip nogmaals.’ Vanaf vanochtend tot net geprobeerd maar ik blijf deze foutmelding houden. KPN, kunnen jullie svp contact met me opnemen om dit op te lossen? Dank!

Welkom op het forum @SaskiaR, die foutmelding maakt het bestellen van de gratis Experia WiFi wel erg lastig. Is het inmiddels al gelukt om ze alsnog te bestellen? Zo niet, dan stuur ik ze naar je toe.


Dag @Jeroen_dB , nee is nog steeds niet gelukt helaas. Kun je ze mij inderdaad toesturen! Heel fijn, dank!


Ik heb ze voor je aangevraagd, Je kunt ze vanaf morgenmiddag afhalen bij de Esso bij jou in de buurt. Je ontvangt alle informatie nog per e-mail.