Skip to main content

Jammer dat ik al geruime tijd de volgende melding krijg bij WiFi manager.

De KPN verbinding werkt correct, maar je verbinding thuis is geblokkeerd.Mogelijk als gevolg van een betalingsachterstand. Direct weer aangesloten worden?Zorg dat je thuis bent en verbonden bent met je eigen KPN netwerk. Start de computer op en volg de stappen om via iDeal te betalen. Je wordt dan binnen 2 uur weer aangesloten (dagelijks tussen 07:00u en 22:00u).

heb zelf al gezorgd dat mijn internet weer redelijk werkt maar WiFi manager blijft deze melding maar geven en is ook bekend bij KPN.

Hi @JRomm, dit is inderdaad een bekend issue, ergens in onze administratie klopt iets niet bij een aantal aansluitingen, waar je als klant verder niks van merkt totdat je de WifiManager wil doorlopen 🙄🙁 Zijn we mee bezig, maar ik heb geen idee hoe lang het nog zal duren voordat dit probleem verholpen zal zijn. Top dat je er buiten de WifiManager om toch zelf al voor gezorgd hebt dat je internet weer redelijk werkt! 🤗


Hi @JRomm, dit is inderdaad een bekend issue, ergens in onze administratie klopt iets niet bij een aantal aansluitingen, waar je als klant verder niks van merkt totdat je de WifiManager wil doorlopen 🙄🙁 Zijn we mee bezig, maar ik heb geen idee hoe lang het nog zal duren voordat dit probleem verholpen zal zijn. Top dat je er buiten de WifiManager om toch zelf al voor gezorgd hebt dat je internet weer redelijk werkt! 🤗

Hi @Maja_ , bedankt voor je eerlijke reactie.
want de antwoorden die je krijg aan de telefoon is “dat ze het niet weten” waarom ik die melding krijg. Maar het voordeel van vaak contact te hebben met de klantenservice is dat je na 100 keer zelf onderhand wel weet hoe je alles kan en moet resetten😬 


Ik hoor het al, jij hebt ons eigenlijk helemaal niet meer nodig @JRomm omdat je het zelf inmiddels wel voor elkaar krijgt 💪🏼😅😬 Mocht je toch nog op zoek zijn naar verdere verbetering, dan kan je er altijd voor kiezen om een topic te openen over je wifi situatie. Er zijn hier vele behulpzame knappe koppen aanwezig die je beter en gerichter op weg kunnen helpen dan de WifiManager 😊


Hi @JRomm, dit is inderdaad een bekend issue, ergens in onze administratie klopt iets niet bij een aantal aansluitingen, waar je als klant verder niks van merkt totdat je de WifiManager wil doorlopen 🙄🙁 Zijn we mee bezig, maar ik heb geen idee hoe lang het nog zal duren voordat dit probleem verholpen zal zijn. Top dat je er buiten de WifiManager om toch zelf al voor gezorgd hebt dat je internet weer redelijk werkt! 🤗

Hier dezelfde melding...


Hi @JRomm, dit is inderdaad een bekend issue, ergens in onze administratie klopt iets niet bij een aantal aansluitingen, waar je als klant verder niks van merkt totdat je de WifiManager wil doorlopen 🙄🙁 Zijn we mee bezig, maar ik heb geen idee hoe lang het nog zal duren voordat dit probleem verholpen zal zijn. Top dat je er buiten de WifiManager om toch zelf al voor gezorgd hebt dat je internet weer redelijk werkt! 🤗

Hier dezelfde melding...

Hi @mhkpn, welke melding zie je precies? Mag ik een screenshot van je? 


 

 

Hi @mhkpn, welke melding zie je precies? Mag ik een screenshot van je? 

 


Ik heb een nieuw topic voor je aangemaakt hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik even mee. 
 


Ik heb een nieuw topic voor je aangemaakt hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik even mee. 
 

@Alex_P  Mijn profiel heb ik aangevuld. Waar kan ik het nieuwe topic vinden?


Dankjewel. Gebruik jij toevallig een eigen modem? Of een van onze Experiaboxen? Zou je de Experiabox (of Box 12) even 10 seconden stroomloos willen maken en het daarna nogmaals willen proberen? 


Dankjewel. Gebruik jij toevallig een eigen modem? Of een van onze Experiaboxen? Zou je de Experiabox (of Box 12) even 10 seconden stroomloos willen maken en het daarna nogmaals willen proberen? 

@Alex_P Ik gebruik de box 12 icm 3 smart wifi-punten. Zojuist de modem stroomloos gemaakt en weer aangesloten. Helaas geen verandering en nog steeds dezelfde foutmelding.


@mhkpn, ik heb ook een reactie gehad van onze technische mensen. Bij een klein aantal van onze klanten komt deze melding voor, het heeft in ieder geval niets te maken met een achterstand of iets in die richting. Dit wordt nu opgepakt om de oorzaak te achterhalen en om het op te lossen. Voor nu wil ik je vragen dit af te wachten, hoe vrijblijvend dit ook klinkt. 

In de tussentijd help ik je graag met eventuele problemen met je verbinding. Speelt er nog iets?