Skip to main content

Hier hetzelfde probleem, vanochtend werd ik gebeld door een opdringerige verkoper van ServiceTeamm namens KPN. Toen in aangaf dat al mijn telecommunicatiediensten via KPN zelf lopen was het enige dat restte: “Dus u wilt geen korting?” Toen ik nogmaals aangaf dat ik alle diensten via KPN afneem werd er nog even gesneerd “U wilt dus geen korting” voordat de verbinding werd verbroken.

 

Beste KPN, het lijkt erop dat jullie zogenaamde partner probeert onder jullie duiven te schieten. De toon is agressief en respectloos. Maar bovenal: ik krijg dit soort telefoontjes niet van Vodafone of T-Mobile partners. Dat hoort jullie te denken te geven…

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

@FerencJacobs Het betreffende nummer blokkeren is de enige juiste remedie. KPN wil/kan er niets mee. Op Wie heeft gebeld | Wilt u een onbekend nummer zoeken? kunt u de vaak negatieve reacties ook nalezen, dit zegt vaak al genoeg.


Beste @FerencJacobs, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Ik ga jouw bevindingen in ieder geval intern doorgeven. Dit zou natuurlijk niet moeten. Bedankt dat je de moeite hebt genomen dit te melden!