Skip to main content

Ik heb.gebeld op.op.dinsdag 24 oktober met tel.nr 0900-4045404 zat met een probleem 4 wachtende voor me oke , eindelijk kon ik mijn probleem kwijt dus in de wacht gezet minuten.tikten door a 0.80.euro cent per minuut word ik na 21 minuten zonder een antwoord of hulp aan de andere kant opgehangen 21x 0.80  = dus kosten 16.80 ik vind dit een schande hoop op.een tegen bericht van KPN  om een oplossing

Groetjes mevr Gomes

Hallo @Balou54 

 

Het is ook schandalig, die diensten om door te verbinden naar gratis nummers zijn al een hele tijd verboden, dit is zeker een nieuw verdienmodel, in de wacht laten staan en dan ophangen.
De bedrijven die die diensten aanbieden hebben dus helemaal niets te maken met KPN, hoe heb je dat 0900 nummer gevonden?

Zie ook dit bericht van ACM/Consuwijzer, daar kan je ook een klacht indienen over dat 0900 nummer: https://www.consuwijzer.nl/nieuws/betaald-doorschakelen-naar-gratis-0800-informatienummers-vanaf-morgen-verboden

 

De klantenservice van KPN is al jaren via het gratis nummer 0800-0402 te bereiken.


Het énige telefoonnummer van kpn is gratis. Tik aan! 0800-0402

Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur


@Balou54 Waar kwam je dit nummer tegen? Het nummer is niet van KPN maar van zakkenvullers die je voor duur geld doorverbinden met KPN. 

Volgens mij is diegene die dit nummer exploiteert erg strafbaar.

 


Hoi @Balou54, welkom op het forum!

Het nummer dat je hebt gebeld is helaas niet van ons! Ik vind het erg vervelend dat je kosten hebt gemaakt, maar deze kan ik helaas niet vergoeden.
Je kan ons altijd gratis bereiken op ons nummer 0800 0402. Zet het nummer vooral in je telefoon, zodat je niet hoeft te zoeken als je ons nodig hebt. 

Je geeft aan dat je ons wou bellen, omdat je een probleem hebt. Is dit inmiddels opgelost? Wil je anders laten weten wat er aan de hand is?