Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb momenteel een abbo bij Odido en gebruik hierbij de Fritzbox 5530 met AON module. Heb nu de overstap gemaakt naar KPN en wordt volgende maand aangesloten. Graag wil ik mijn 5530 blijven gebruiken, maar weet niet of KPN in Glanerbrug (Enschede) ook gebruik maakt van dezelfde AON verbinding of moet ik dan een GPON of XGS-GPON aanschaffen.

 

Met vriendelijke groet,

Richard de Vries

De kans is groot dat jouw aansluiting een AON aansluiting blijft.


Beste, dit is wat ik ook wilde weten...Ik ben overstapt van Odido naar KPN, en heb op dit moment Fritzbox 5530 met AON module… Ik heb bij KPN nieuwe abonnement van 1GBup -1GBdown besteld, deze wordt volgende maand geleverd…

Het gaat om aansluiting dus in Dordrecht van 1Gb-1Gb… blijft deze aansluiting AON of moet ik alvast GPON module voor mijn modem kopen ?

 

Ik hoor het graag.

 

Alvast bedankt.

 

mvg.

 

M.Mrvos

 


Beste, dit is wat ik ook wilde weten...Ik ben overstapt van Odido naar KPN, en heb op dit moment Fritzbox 5530 met AON module… Ik heb bij KPN nieuwe abonnement van 1GBup -1GBdown besteld, deze wordt volgende maand geleverd…

Het gaat om aansluiting dus in Dordrecht van 1Gb-1Gb… blijft deze aansluiting AON of moet ik alvast GPON module voor mijn modem kopen ?

 

Ik hoor het graag.

 

Alvast bedankt.

 

mvg.

 

M.Mrvos

 

Ik zou gewoon even afwachten wat er komt, en dan pas eventueel bestellen.

Je kan altijd ff een paar dagen je Fritz!box via het KPN ONT aansluiten.


Beste mr Vos,

 

ik heb het inmiddels een half jaar aan het draaien. Bij mij werkte alles na de overstap direct en heb geen modules hoeven te vervangen, alleen KPN profiel selecteren in de FB. 
 

achteraf gezien wel logisch, aangezien de glasvezel centrale al op AON draaide.
 

groet, 

Richard


Beste mr Vos,

 

ik heb het inmiddels een half jaar aan het draaien. Bij mij werkte alles na de overstap direct en heb geen modules hoeven te vervangen, alleen KPN profiel selecteren in de FB. 
 

achteraf gezien wel logisch, aangezien de glasvezel centrale al op AON draaide.
 

groet, 

Richard

Beste Richard, goed om te weten. Dank je wel voor info.

Groetjes 

 

Miki