Skip to main content

Al vanaf begin 2020 vraag ik kpn om het gebulder in het popstation in de Enk in Barneveld eens op te lossen. Dat ding staat 24 uur per dag zwaar te bommen en te bulderen. Terwijl ik vaak genoeg bij andere popstations kom die gewoon stil zijn. Wanneer het in mijn huis heel erg zoemt en trilt staat dit popstation te stampen. Wie controleert die kasten en waarom wordt er al 3,5 jaar niks aan gedaan? Gisternacht liep ik an de overkant van de sloot en werd letterlijk onpasselijk van die zware brom. De lantaarnpalen gaan dan ook veel harder branden en in de straat voor mijn huis zit een brom in de grond. Mijn internet en telefoon klaag ik inmiddels al 3 jaar en 10 maanden over storingen, instabiel internet telefoon met dikke ellende. De glasvezel is aangesloten via Xs4all na 8 uur klagen ben ik terug gegaan nar ziggo. Daarna naar t-mobile overgestapt om er achter te komen dat dit via die zelfde kpn glasvezel kabel ging. na 8 dagen erbarmelijke lijn weer terug naar ziggo. Ben nu met poging 3 bezig. Omdat ik geen kpn klant was kon er niks an de kabels worden opgelost. Dus nu poging 3 om als klant van kpn die ellende eindelijk eens opgelost te krijgen en na 3 jaar en 10 maanden klagen hopelijk een wat woongenot te krijgen.

Ik was van af 1981 tot 5-1-2021 klant van kpn, Ben nu vanaf dat ik hier woon dec 2019 aan de 7e overstap bezig. Niet normaal toch? Nog niet 1 dag normale telefoon of internet zonder storingen, tikken, zinnen wegvallen, in telefoongesprek, uitvallen van modem instabiel internet en telefoon gehad. Er zit een brom in de grond op 2,40 voor mijn woning waar 2 glasvezel kabels liggen. Die ene is naar mijn huis gelegd en de brom zit OOK in mijn telefoon. Nu is de glasvezel nog niet aangesloten, maar ik meet wel rare signalen. Dus ik wil dat kpn de glasvezel opnieuw aanlegd en nu eindelijk eens zondr storing, De monteur van vanmiddag weigerde dat en is onverrichtte zaken vertrokken.  Nu beweert KPN dat ik dit mijn probleem is en ik dit moet betalen. Sinds wanneer is een klant verantwoorelijk voor een incompetente verbinding? Waar is die KPN de beste provider van nederland gebleven ? En wat moet ik doen om deze ellende opgelost te krijgen?

Ik begrijp dat je last hebt van een POP van KPN welke een zoemend geluid heeft? Eigenlijk zou dat enkel bij zeer warm weer voor kunnen komen wanneer de koeling extra hard moet werken. Dat je lampen in de straat harder branden zou ik vooral bij de gemeente melden, en ook een zoem in de grond kan onmogelijk van glasvezel af komen. Glasvezel is namelijk, in tegenstelling tot koper volledig passief. Er gaat enkel licht door de kabel en verder niks. De gemeente is te bereiken via 14[netnummer]
 

Als je zeker weet het een POP van KPN is en hier het geluid uit komt is het volledig zinloos om klant te worden of de klantenservice te bellen om dit op te lossen. Beide hebben geen invloed op het netwerk. Wat u zou kunnen doen is het nummer 0800-0150 bellen en dan optie 2 voor incidenten aan kabelverdelers. Deze kunnen iemand langs sturen om te beoordelen of datgene wat u hoort uit de kast komt en abnormaal is. 


kijk nog zoan iemand last heeft van "probleem"

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/storingen-in-internet-en-telefoon-getril-en-gezoem-en-ziggo/m-p/1265041


@Dorushercules Als het goed is staat er op het huisje een bordje/sticker met wie de beheerder is. Is dat KPN of een andere beheerder?