Skip to main content

Gedram aan de deur door KPN glasvezel deurverkoper

• April 2, 2025
  • 8 reacties
  • 209 keer bekeken

Ilse de Jong
Nieuwkomer

Je klacht

Enkele dagen geleden. De voordeurbel gaat. Jongeman zegt dat hij niets wil verkopen???? Maar ik zie het al. Gewoon iemand die opdringerig iets wil slijten. Dus ik geef aan geen interesse te hebben, vervolgens begint hij inderdaad te drammen. Ik blijf netjes, wijs naar de twee duidelijke stickers met de tekst: geen collectes, verkopers of geloofsovertuigers. Dan wordt hij enigszins onbehoorlijk en zegt intimiderend: U weet helemaal niet wat ik kom doen. Ha, ha, er staat op zijn shirt: KPN glasvezel. Ik heb al een provider, ik heb al glasvezel, sorry maar straal op met je gedoe. Sorry hoor maar het interessert mij geen ene moer wat hij wel komt doen. En ik weet wel, deze jongens worden per 'verkochte' weet ik veel, extra betaald, maar stop hiermee!!! Wat moet ik nog meer doen om hiervan af te komen? Ik heb hier geen zin in en zeker niet in onbeschoft gedrag als ik gewoon duidelijk ben met mijn stickers!!!! Ilse de Jong

Admin: Adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy

April 3, 2025

Hi ​@Ilse de Jong en welkom bij de KPN Community. Goed dat je dit meldt, want zeker niet de bedoeling dat je onbehoorlijk en intimiderend te woord wordt gestaan. Zeker als je stickers hebt die aangeven dat je geen verkopers aan huis wilt. 

Je klacht

Dit gedeelte van je bericht doet mij vermoeden dat je hier al een klacht over hebt ingediend. Klopt dat? Zo ja, dan word je hier vanzelf over teruggebeld door onze klachtenafdeling en dan pakken zij dit verder met je op. 

Mocht dit onverhoopt toch weer een keer gebeuren dan kun je ook aangeven dat je gebruik wilt maken van je recht van verzet. Dan mogen verkopers van het bedrijf waar je dit bij aangeeft nooit meer langskomen. 
Ik ga er niet vanuit dat het nogmaals gebeurt, gezien je al aan hebt gegeven dat je geen interesse hebt (en de stickers), maar zo heb je iets achter de hand. 

Excuses voor het ongemak en nogmaals dank voor het melden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Ilse de Jong en welkom bij de KPN Community. Goed dat je dit meldt, want zeker niet de bedoeling dat je onbehoorlijk en intimiderend te woord wordt gestaan. Zeker als je stickers hebt die aangeven dat je geen verkopers aan huis wilt. 

Je klacht

Dit gedeelte van je bericht doet mij vermoeden dat je hier al een klacht over hebt ingediend. Klopt dat? Zo ja, dan word je hier vanzelf over teruggebeld door onze klachtenafdeling en dan pakken zij dit verder met je op. 

Mocht dit onverhoopt toch weer een keer gebeuren dan kun je ook aangeven dat je gebruik wilt maken van je recht van verzet. Dan mogen verkopers van het bedrijf waar je dit bij aangeeft nooit meer langskomen. 
Ik ga er niet vanuit dat het nogmaals gebeurt, gezien je al aan hebt gegeven dat je geen interesse hebt (en de stickers), maar zo heb je iets achter de hand. 

• April 4, 2025

Bij mij stond vorige week iemand van Delta voor de deur (wij hebben hier glasvezel van zowel Delta als Glaspoort). Toen ik het Delta-logo op z'n jasje zag heb ik direct gezegd dat ik geen belangstelling heb en de deur weer dicht gedaan.

Gisteren werd ik gebeld en toen ik "van Ziggo" hoorde heb ik de verbinding verbroken en het nummer geblokkeerd. 

Gewoon niet met dat soort mensen in gesprek gaan, makkelijk zat. 

Ilse de Jong
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 5, 2025

Bij mij stond vorige week iemand van Delta voor de deur (wij hebben hier glasvezel van zowel Delta als Glaspoort). Toen ik het Delta-logo op z'n jasje zag heb ik direct gezegd dat ik geen belangstelling heb en de deur weer dicht gedaan.

Gisteren werd ik gebeld en toen ik "van Ziggo" hoorde heb ik de verbinding verbroken en het nummer geblokkeerd. 

Mijn opvoeding speelt mij nog altijd parten. Ik probeer dan toch netjes en vriendelijk te blijven, maar blijkbaar is dat bij dit soort jongens alleen van mijn kant de bedoeling.

Ilse de Jong
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 5, 2025

Je klacht

Nou ik had mij tot KPN glasvezel gericht? Maar die konden niks doen en toen was het echt enorm  zoeken hoe ik dit kon melden. Ik weet dat bedrijven zoals Pepperminds e.d. worden ingehurud voor dit soort verkoop en het personeel krijgt een bonus op grond van verkochte contratcen maar ook op basis van geworven sponsoren voor goede doelen. Eigenlijk te gek voor woorden.

• April 6, 2025

Mijn opvoeding speelt mij nog altijd parten. Ik probeer dan toch netjes en vriendelijk te blijven, maar blijkbaar is dat bij dit soort jongens alleen van mijn kant de bedoeling.

Qua opvoeding voel ik helemaal met je mee. Maar door ervaring wijs geworden denk ik nu: door het af te kappen omdat het zeker toch niets wordt, bespaar ik hen (en mij) een boel tijd en dat is dan toch ook weer netjes, niet dan?! 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Check, dan zal ik de melding alsnog doorzetten ​@Ilse de Jong. Weet je nog hoe laat het ongeveer was toen je dit gebeurde en op welke dag dit precies was? 

Ilse de Jong
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2025

Check, dan zal ik de melding alsnog doorzetten ​@Ilse de Jong. Weet je nog hoe laat het ongeveer was toen je dit gebeurde en op welke dag dit precies was? 

Nee het spijt me dat weet ik niet meer. Mocht het eeer gebeuren dan zal ik dat melden met de gevraagde gegevens

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Geen probleem. Heel graag, laat het hier dan direct weten. Dan meld ik het. Ik zet deze melding nu in elk geval ook door met de kanttekening dat de exacte datum en tijd niet meer bekend is. Hopelijk kunnen ze alsnog achterhalen wie het was. 

Ik krijg er verder geen terugkoppeling over, maar dan weet je in elk geval dat het doorgegeven is. 🙂