Skip to main content

voorheen toen het nog telfort was had ik een alles in een pakket.Dat is door gegaan met kpn.En nu moest het weer verlengt worden ,maar niks geen aanbieding ofzo gewoon 20 euro p/m meer betalen.Schandalig wordt gewoon weer genaaid door kpn.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Goedemiddag @Hanspeels , je hoeft natuurlijk niet per se te verlengen; je kunt je abonnement gewoon houden zoals deze is en ik begrijp dat je dan zelfs 20 euro per maand voordeliger uit bent. Makkelijke keuze toch?


KPN doet niet aan aanbiedingen bij bestaande klanten. En ja, KPN is duurder dan dat Telfort vroeger was. Wat is daar mis mee? Mag toch? Als je het te duur vindt, dan verleng je toch niet?


Echte slimmeriken zijn jullie niet zie ik wel.Ik behoud het zelfde abonnement en toch 20 euro duurder,en kwalitatief ook een stuk minder.Hopelijk wordt kpn snel overgenomen door een buitenlandse maatschappij. Kan er alleen maar op vooruit gaan .

 


Zullen we wel gewoon een beetje aardig blijven doen @Hanspeels?

 

Ik vermoed dat je nu nog een 'oud Telfort' abonnement hebt. Toen Telfort KPN werd, kon je gewoon gebruik blijven maken van je pakket zoals je die bij Telfort had. Als je nu gaat verlengen, kun je kiezen voor KPN Hussel en dat is een ander type abonnement dan je huidige abonnement. Verder geef ke aan dat het 'kwalitatief een stuk minder wordt'; kun je dat nader toelichten? Technisch gezien is er namelijk niks veranderd toen Telfort KPN werd dus ik ben nieuwsgierig hoe je daar precies bij komt!