Skip to main content

Vandaag is mijn glasvezelabonnement ingegaan. Ik volg de instructies via de kpn app om de aansluiting te activeren, maar ik blijf de melding krijgen dat ik nog niet aangesloten ben. Powerlampje is aan, lampje connection knippert en als ik mijn modem aankoppel dan brandt het datalampje. Het modem zegt me dat ik geen internet heb en het servicelampje brandt oranje.

wat kan hier aan de hand zijn? Of is het simpelweg te vroeg? Ik kon vanaf 1 juli de apparatuur aankoppelen moet iemand van KPN nog een knopje omzetten oid?

 

mvg

 

Bastian

 

@BasB79 Lampje Connection moet continue branden, knipperen betekent dat jouw verbinding niet goed is (of nog niet geactiveerd)


Zo gauw als je een e-mail/SMS krijgt van KPN dat jouw verbinding geactiveerd is kun je er gebruik van maken. Als dat vandaag gaat gebeuren, kan dat dus de hele dag nog @BasB79 


Gebeld met helpdesk nadat ik hetzelfde probleem hield na ontvangen sms. De glasvezelverbinding staat goed, alleen de data kon niet omgezet worden naar leesbare gegevens. Er moet dus een monteur langskomen die pas (vanwege vakantie) in augustus kan komen. 
Koperverbinding doet het nog wel, maar behoorlijk frustrerend dat ik het niet zelf kan oplossen…


Augustus? 😳 Wat is dat nou weer voor bullshit? Een nieuwe klant meer dan een maand laten wachten? 

Werkt de verbinding van de vorige provider nog? Of heeft u nu niets?


Ik neem aan dat het geen monteur is via KPN. Want als er iemand op vakantie is, kan er uiteraard zeker een andere monteur ingepland worden. 


@BasB79 heeft gelukkig een werkende internetverbinding 


Ja ik heb een werkende koperverbinding. Sorry, even ter verduidelijking, de monteur kan pas in augustus komen vanwege onze vakantie; wij gaan volgende week zaterdag weg. Helaas kan kpn voor deze week geen afspraak meer plannen. 
ach ik wacht al jaren op een ftth verbinding, dan nog maar een extra maand wachten.

tenzij iemand hier het probleem herkent en een oplossing heeft, maar daar ga ik niet vanuit.


Hiervoor is (helaas) wel een bezoek van de KPN monteur noodzakelijk @BasB79 


Reageer