Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik probeer gewoon simpel een afspraak met de monteur te maken zodat er een DSL aansluitpunt kan worden aangesloten, maar wordt elke keer ergens heen gestuurd waar ik niks aan heb…

 

Mijn huis is compleet verbouwd en ook voor verbouwing was er geen DSL punt te vinden. misschien omdat het huis is gesplitst. Maar graag wil ik dat er dus een monteur langs komt om deze aan te sluiten. Glasvezel duurt nog even dus wil graag dat dit dan geregeld wordt.

 

Alvast dank.

Mvg Boudewijn

Als je helemaal geen koper aansluiting hebt kan een monteur ook niets doen. Dan moet KPN Netwerk eerst die aansluiting aanleggen: KPNNetwerk.nl. Dat is een bedrijf dat zelfstandig tov de provider KPN opereert. 


Wat ik dan niet begrijp is dat ik wel KPN kon bestellen. Er staat namelijk dat als het er is je wel kan bestellen. En tijdens verbouwing is er niks weggehaald. Tevens nu net op de website gecheckt en daar word ik ook niet veel wijzer van. Lijkt alleen maar op glasvezel te doelen. Zodra ik mijn adres daar invoer zegt het dat er iets fout is gegaan. En glasvezel weet ik al dat het later komt. Wat ik voor nu wil is gewoon een afspraak maken met een monteur. Ook dit lijkt niet te kunnen daar. Wordt doorgestuurd naar afspraak bevestigen of wijzigen. 


Een huis/adres dat opeens zelfstandig wordt gemaakt, kun je alleen via " www.mijnaansluiting.nl" iets doen. Kan erg lang duren en hoge kosten met zich meebrengen. 

Bv als huis 1 wordt gesplitst in huis 1 en 2 (fysiek gescheiden), dan moet er een tweede, losse aansluiting gemaakt worden voor huis 2.

Kun je echt niets met een vorige aansluiting iets doen?