Ik ben dus overgestapt naar KPN, maar kan geen aansluitpunt vinden? Wat te doen? De meterkast is vernieuwd voordat we hier kwamen wonen. Verder in het huis kan ik geen ander punt vinden.
Monteur laten komen. Als die ook niks kan vinden, dan houd het op. Abonnement weer annuleren en een andere oplossing zoeken.Â
Monteur laten komen. Als die ook niks kan vinden, dan houd het op. Abonnement weer annuleren en een andere oplossing zoeken.Â
Er moet een aansluiting zijn anders kan je geen abbonement afsluitenÂ
Â
Als de monteur niks kan vinden houdt het zeker niet op, dan wordt er een ticket door de monteur aangemaakt waarna de onderaannemer een aansluiting zal realiseren.Â
Â
Het gebeurd wel eens dat een aansluiting door de vorige bewoners is weggehaald of weggestuced bij een verbouwing. Dit is vaak als nog te herstellen door een monteur van KPN als de invoerkabel nog in de kruipruimte ligt. In het geval van het kopernetwerk.Â
Â
Meer uitleg over aansluitpunten van KPN:Â https://www.kpn.com/service/internet/aansluitpunt
Â
Mocht je echt niks vinden dan kun je het beste  een afspraak maken voor een monteur  ​
Â
Je kunt KPN op meerdere manieren bereiken. Het gemakkelijkste is het inplannen van een belafspraak. Er wordt dan contact met je opgenomen, wanneer het jou uitkomt. Andere opties zie je hier:Â
Â
Heb je misschien een paar buren waaraan je kan vragen waar hun KPN-kabel naar boven komt in de meterkast? Misschien geeft dit wel een idee waar die bij jouw zit.
Als de monteur niks kan vinden houdt het zeker niet op, dan wordt er een ticket door de monteur aangemaakt waarna de onderaannemer een aansluiting zal realiseren.Â
Kostenloos een nieuwe kabel van buiten naar binnen? Ik gok van niet.
Kostenloos een nieuwe kabel van buiten naar binnen? Ik gok van niet.
Dat ligt echt aan de omstandigheden, maar voordat er eventuele kosten worden gemaakt wordt dit gesproken. Het kan heel goed geheel gratis zijn.Â
Bedankt voor alle reacties! Ik heb inderdaad een bel afspraak voor morgen staan.Â
Mocht er wel iets nieuws worden aangelegd, is het dan niet handiger om meteen de glasvezel aan te leggen? Deze staat namelijk voor maart op de planning. Maar de glasvezel kabel ligt er al wel.Â
Mocht er wel iets nieuws worden aangelegd, is het dan niet handiger om meteen de glasvezel aan te leggen? Deze staat namelijk voor maart op de planning. Maar de glasvezel kabel ligt er al wel.Â
Â
Normaliter wel ja. Maar dan moet de rest van het netwerk ook klaar voor gebruik zijn, anders heb je er nog weinig aan. Dit zou ik navragen tijdens de belafspraak morgen.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.