Ik heb vandaag meerdere keren gebeld om mijn noodpakket te crediteren, maar het systeem blijft zeggen dat het gesloten is. Er is geen hulp mogelijk.
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Op zondagen en tijdens nationale feestdagen is alleen de storingsdienst telefonisch bereikbaar bij KPN, dus als je bijvoorbeeld een storing hebt en daardoor geen gebruik kunt maken van je diensten.
Voor crediteringen of betalingen dien je tijdens de openingstijden te bellen met de klantenservice, dit kun je helaas niet op de zondag telefonisch regelen.
Openingstijden klantenservice KPN:
- Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
- Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
- Zondag en feestdagen gesloten
Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel Verzoek inplannen
In de andere eerdere antwoorden staat dat het mogelijk is om het noodpakket op zondag te upgraden.
In de andere eerdere antwoorden staat dat het mogelijk is om het noodpakket op zondag te upgraden.
Dat klopt. Bij een actief noodpakket moet dat kunnen.
Als je het gratis nummer 0800-0402 belt met het mobiele nummer dat bij KPN als jouw contact telefoonnummer geregistreerd staat, behoor je automatisch de vraag te krijgen of je de noodbundel op wil waarderen. Zo niet, spreek in “opwaarderen noodpakket”, dan zou het ook moeten gaan.
Het Voice Response systeem gaat dan regelen dat het noodpakket aangevuld wordt.
Hoi
Upgraden is wat anders dan crediteren.
Als je door je noodbundel (van je noodpakket) heen bent, kun je die via een geautomatiseerd proces telefonisch laten verhogen, zodat je weer verder kunt met internetten.
Crediteren (geld terug vragen) gaat via de afdeling betalingen en facturatie, en die zijn alleen telefonisch bereikbaar tijdens de openingstijden van de klantenservice, zoals ik je die in mijn vorige reactie heb gegeven.
Het antwoord was al gegeven
Ik was (net) even sneller .
zoals ik al zei, ik heb deze instructie al gedaan. het werkt niet. daarom heb ik deze vraag toegevoegd
zoals ik al zei, ik heb deze instructie al gedaan. het werkt niet. daarom heb ik deze vraag toegevoegd
Als het niet via dat automatische voice respons systeem gaat, dan zal je moeten wachten tot morgen denk ik.
maar dan laat je mij zonder internet zitten, terwijl ik mijn maandelijkse onbeperkte pakket betaal. Je moet een online of andere oplossing voor dit probleem vinden.
Ik was (net) even sneller .
Hoi
Ik was de eerste van jullie beide met mijn antwoord!!
Want volgens mij zagen jullie mij over het hoofd, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
maar dan laat je mij zonder internet zitten, terwijl ik mijn maandelijkse onbeperkte pakket betaal. Je moet een online of andere oplossing voor dit probleem vinden.
Laat je dan even doorverbinden met de storingsdienst van KPN, dan krijg je gewoon een medewerker aan de telefoon, die jouw direct hierbij kan helpen.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Ik heb geen internet.
Ik dacht dat ik een antwoord van KPN kreeg Ik gebruik dit platform voor de eerste keer. Bedankt voor de antwoorden, ‘ik heb geen internet’ werkte!
Welkom op de community
Kreeg je wel een computerstem waarbij je kon inspreken dat je het noodpakket wilde opwaarderen? Zoals Ruud zei hoort het dan te werken, als je belt met het nummer dat bekend is bij het abonnement. Als dat niet gebeurde lijkt daar iets mis gegaan te zijn toen. Gelukkig is het via de omweg alsnog gelukt, al zou dat niet nodig horen te zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.