Skip to main content

Goeiemorgen,

Deze week heb ik geprobeerd het internet aan te sluiten via de online video. De modem doet het, maar het glas lampje gaat niet branden op het aansluitpunt. Ik heb van alles geprobeerd maar deze gaat niet aan. Ik probeer al bijna een week de klantenservice te bereiken maar deze pakken niet op. Hoe zorg ik ervoor dat mijn glasvezel verbinding het wel doet?

 

Alvast bedankt!

 

Heb je wel bericht gehad van KPN dat de lijn opgeleverd enb actief is @Gerben22 , Zo ja, dan even bellen met 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

 


Ik heb inderdaad een bericht gehad van KPN, al een hele poos terug. Ik probeer 0800 0402 al een paar dagen te bereiken maar die pakken dus niet op.


Ik heb inderdaad een bericht gehad van KPN, al een hele poos terug. Ik probeer 0800 0402 al een paar dagen te bereiken maar die pakken dus niet op.

Wat bedoel je met ‘ze pakken niet op’? @Gerben22 


Ik krijg steeds te horen dat het drukker is dan normaal, en ze terugbellen. Ik kan dan in 1/2 zinnen achterlaten wat het probleem is.


De NT zit nu op de B vezel aan de rechterkant. Moet deze niet op de linkerkant op de A vezel?