Skip to main content

Ze mag blij zijn als ze verbinding krijgt. Hier in Hoorn is alles al weer 2 uur uit de lucht. Ik wordt kotsmisselijk van die *** kpn elektronica. Alles alweer 3 keer los gehaald en aangesloten, niks werkt. En dat voor 85 euro pm. Na de vorige storing een gratis filmaanbod. Flikker toch op met die *** cadeaus. Zorg voor een stabiele verbinding😈😈👹👹

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Ik zit nu tv te kijken op mijn telefoon via 4G. 😈😈👹👹. Ben zo door mijn bundel heen en dan????? Van een financiële compensatie is nooit sprake, alleen abb prijzen gaan  wel omhoog. Storing zou opgelost zijn, niet dus. Eerst bericht vóór 1900 uur, nu weer bericht voor 2100 uur. Hier is maar één woord voor: Kloten!!!


Ik snap dat het frustrerend is om zonder diensten te zitten, @Henjo. Toch wil ik je vragen om het netjes te houden. Hier op het forum gaan we met respect met elkaar om. Iedereen is hier om elkaar te helpen.

Dat gezegd hebbende: Er was inderdaad sprake van een storing in Hoorn. Volgens mijn gegevens is deze storing inmiddels verholpen. Je zou dus weer gebruik moeten kunnen maken van jouw diensten. Mocht dit niet het geval zijn, trek dan gerust aan de bel.


Ik hou het netjes als ik een knappe verbinding hou waar ik iedere maand voor betaal!!!

Â