Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb al sinds 18-11 geen internet meer (glasvezel), vanochtend is er een monteur geweest maar deze heeft de verbinding niet kunnen herstellen en mijn klacht doorgezet naar KPN Netwerk en zou ik nog gebeld worden voor een nieuwe afspraak, dit is tot op heden niet gebeurd.


Nu blijkt dat mijn buurman hetzelfde probleem heeft gehad een paar maanden terug en dat ze in de wijkcentrale hem afgekoppeld hadden om een ander adres aan te koppelen, de monteur van KPN heeft dit opgelost voor hem nu vraag ik mij af of dit ook niet bij mij gebeurd is aangezien er monteurs bezig waren tussen 10.00u en 11.00u op 18-11 en mijn verbinding rond 10.45u ineens compleet weg viel, had de monteur die vanochtend bij mij kwam dit niet kunnen controleren? Aangezien er meerdere mensen bij mij in de flat nu steeds afgekoppeld worden als er een nieuw adres aangekoppeld wordt. En waarom koppelt een monteur van KPN bestaande adressen met een glasvezel abonnement zomaar af?

Vanochtend bijna een uur met de klantenservice gebeld om een noodpakket te kunnen krijgen, de medewerker gaf aan dat hij dit in zijn systeem niet voor elkaar kreeg en het handmatig aan ging vragen voor mij, 

Kan iemand van KPN hier mij vertellen of mijn noodpakket onderweg is? en wanneer ik kan verwachten dat ik gebeld wordt voor nogmaals een afspraak met een monteur aangezien de monteur mij vanochtend vertelde mijn klacht '’doorgezet'’ te hebben.

Met vriendelijke groet,

Denies Petersen

Â